Home Videos Photos

Kim Zolciak Releases New Single!

| Filed under: Music MinuteReality TV

And it's better than any of Danielle Staub's shiz - although that's not saying much!

Listen to a preview of Kim Zolciak's new single, Google Me (above), which will be released on October 5th.

Thoughts???

Tags: , ,

Email this  »
TV Shows That Were Canceled In The Midst Of Scandal!
11 Songs You Didn't Know Were Written By Sia!
Dancing With The Stars Partner Switch-Up Recap -- In GIFs!!!
Celebs Who Have Been Caught Lip Synching!
Dancing With The Stars Week Four Recap -- In GIFs!!!
Gwen Stefani's Rock Steady Style Evolution

47 comments to “Kim Zolciak Releases New Single!”



  1. 1

    SHE WILL MOST LIKELY BE GETTING SUED BY TEYANNA TAYLOR CONSIDERING THE FACT THAT IT'S BASICALLY THE SAME EXACT SONG AS HERS ENTITLE GOOGLE ME



  2. 2

    Is this a fucking joke? Why do these stinky old women think they suddenly are singers because a camera follows them around? This chicks only talent is sucking the yellow green soft serve crap out of her dyke friends asshole.
    She should be ashamed of herself….what a stupid fucking song…it doesnt even deserve to be called a song.



  3. 3

    This is going to make alot of people talk about her again and again. Not a Grammy song of the year but hey she's genius at getting people to talk about her. She's in a google phase tight now and is expressing that now. You know there's going to be a West Hollywood Gay remix



  4. 4

    Stupid.



  5. 5

    That song blows so much Lindsay and Paris would snort it.



  6. 6

    Sounds like GaGa



  7. 7

    eeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwww that song is grosss….. she sucks

  8. Ofra says – reply to this


    8

    ARE YOU KIDDING ME???????????? kim.. give it up!!!



  9. 9

    it sounds like sharon lois and bram.



  10. 10

    Re: Douche Hunter – amen to that



  11. 11

    Just as bad as I imagined.

  12. baby says – reply to this


    12

    TEYANNA



  13. 13

    First off, I HATE it when you put a video up and make us watch a stupid fucking ad!
    *
    "Not a material girl"…gimme a break Kim! This "Song" was just awful to listen to esp coming from a woman of her age!



  14. 14

    Oh Good God. That is horrible.



  15. 15

    oh my god, i think my ears are bleeding.



  16. 16

    FAIL



  17. 17

    Shitastically awful!

    I love that this woman thinks that she can sing.

    She deserves my money because she is so horrible.



  18. 18

    @1markanthony you are dumb dude. you are allowed to cover songs. And that ho Teyanna didn't write this song so she doesn't own the copyright.



  19. 19

    POOR AMERICA!



  20. 20

    I can't stand this whore. Openly dating a married man and letting him be her sugar daddy - DISGUSTING!!!!!!



  21. 21

    wow this is actualy kinda good



  22. 22

    this stunning piece of crap is exhibit A as to why autotune should be banned/outlawed for eternity… oh, and not materialistic? bitch is totally talkin' (not singing) out her neck… next!



  23. 23

    craptastic



  24. 24

    people take this WAYYY too seriously. its amazing trash :D !



  25. 25

    awful, just awful



  26. 26

    Just another hooker that cannot sing. No big deal.



  27. 27

    Ok people saying that gaga, Rihanna and Katy Perry can't sing, should listen to this bitch, horrible!!



  28. 28

    Seriously, someone get the Google lawyers on the phone. Seriously.



  29. 29

    omg it sounds really good!!!!!!



  30. 30

    Yeah, who'd want to google this middle aged non talented COW! Oh yeah, and the song sucks too! :P



  31. 31

    How old are these women???? They should be embarassed that this is what their lives are like.



  32. 32

    I think the song is AWESOME. Tardy for the Party was a great hit and an awesome success and i think this song will do the same. Her vocals have improved so much !!! Me & all my friend love it & we can't wait to hear the full song. GOO KIMMM!!!!!!!!!!



  33. 33

    Re: Bee420 – HAHAHA love it



  34. 34

    LAME!!!!



  35. 35

    LAMEEEEEEEEE



  36. 36

    Is it wrong to want to sew that bitches mouth shut?



  37. 37

    Wow. Just wow. I knew it was going to be awful but that was unbelievable… lols!!!



  38. 38

    To be fair, i don't understand why her age matters at all, but the song is fake and sucks….age don't matter



  39. 39

    eew. this bitch is clueless.
    and apparently u are too!! LOL
    she couldn't sing her way out of a 4th grade choir!!



  40. 40

    H O R R I B L E!!!!!!



  41. 41

    my ears are bleeding



  42. 42

    Re: Douche Hunter – LMAO!!! First good laugh I have all day!!



  43. 43

    danielle is better >_



  44. 44

    HORRIBLE, but LOL!!!!! It's so bad it's laughable!!!!!! Give it up Kim!



  45. 45

    the last song was catchy but this is goddam awful lol.

  46. 54321 says – reply to this


    46

    Hilarious.



  47. 47

    Doesnt her title violate Teyana Taylor's right to the title? She sang a song with the "Google Me" as hers first.