Home Videos Photos

New Nicole Scherzinger!

| Filed under: Nicole Scherzinger

Check out Nicole Scherzinger's just-released music video for her Red One-produced new single, Poison, which we LOVE, above!

This is very Britney - and that's a good thing!!!!

Helmed by Spears frequent director Joseph Kahn, the vid is very Toxic meets Womanizer, two videos Kahn directed.

We really like this!

Old school power pop and accompanying visuals at its best!

Tags: , , , ,

Email this  »
Perez's Pics Of The Week: Sept. 27th - Oct. 3rd, 2014
Best Dressed Celebs Of The Week!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
19 Celebs Who've Battled Eating Disorders!

41 comments to “New Nicole Scherzinger!”



  1. 1

    THIS COMPLETELY SUCKS! DOES ANY1 SING W/O AUTO-TUNE ANYMORE?? THE MASTERING SEEMS TOTALLY OFF. SOUNDS LIKE A CLUB FILLER TRACK, TERRIBLE OPENING PRODUCTION BEATS. BETTER PLAYED AS CREDIT CLOSER FOR A LAME B MOVIE. YAAAWN!!



  2. 2

    this is very britnyeyesqe however this is not britney i really wanted her to dance that is wat she is known for she could have killed this video she looked fierce in the black though the song is starting to grow on me i dont know if it will be a number 1 but it will be a hit in the clubs



  3. 3

    wow they are really pushing her album, i thought she would focus on pcd, but i like the video, good luck to her, she deserves it, shes a great singer.



  4. 4

    I have to agree with xcalibur. It's really bad.



  5. 5

    Love the song, but the vid was pretty lame, it reminds me of Keeps Gettin' Better by Christina Aguilera.



  6. 6

    Love the song, but the video is kinda lame, it reminds me of "Keeps Gettin' Better" by Christina Aguilera.



  7. 7

    its sooooooooooo BRITNEY!!! but its Amazing video !!
    BRITNEY&NICOLE NEED TO DUET
    love them both



  8. 8

    I LOVE IT.



  9. 9

    I liked her urban/pop album i donno why it didn't sell but yeah… this isn't great or even good.



  10. 10

    THIS is gonna be so much better than her last venture!



  11. 11

    I sort of like the song and she is a great dancer, but I didn't enjoy the vid as much as I do when it's a PCD vid



  12. 12

    if i recall correctly, when "poison" was announced as her first single, you thought it was shitty…………..fudge packer………….



  13. 13

    awful song….worse video



  14. 14

    It looks cheap. They couldn't find any attractive men?
    And I was waiting for some epic Janet Jackson/Britney dancing!



  15. 15

    this song sucks, the video is worse and check at 1:33 in when she slaps home boy, he starts laughing… failure.



  16. 16

    it's a pretty good tune, but the video was really lame - clearly the director knew he wasn't working with Britney!



  17. 17

    Song and vid sucks! Her music career is over. Oh wait….didn't her debut album tank? Should've be nice to the other PCD girls, looks where it's gotten her.



  18. 18

    soul-less, over produced crap if you as me. and does every video have to be fast cut with 80 senseless costume changes?
    if you like it, thats cool, we all have our tastes, but your threshold for entertainment seems pretty low.
    that being said, i think nichole has some talent and is smokin hot, just wasted on this drek.



  19. 19

    yeah… ummmmmm… NO! I'm sorry, but in my opinion, the song is very generic and just ok, at best. RedOne is a great producer but this track is not one of his best… so… generic. And the video is just… no. Just, no. It barely makes sense, the sets look cheap and the dancing, what there is of it, is not exciting at all. I hope this song/video doesn't "Poison" Nicole's 2nd shot at solo success b/c I am a fan and I think she is amazingly talented and truly beautiful and deserves much better than this second rate stuff.



  20. 20

    Terrible..and no it doesnt sound like britney. Whyyyyy do u think your knowledge of music is worthy of listening to..you have no music background. Ugh I hope u die one day



  21. 21

    Re: WrongAnswer – it's inevitable - he will - question is, will he go before you………….



  22. 22

    Autotune . . . and CLICK! Off.
    Plus it looks like the old Shania Twain futuristic motorcycle video 'I'm Gonna Getcha Good'.
    Yawn.



  23. 23

    WTF are you smoking .. this blows!



  24. 24

    I wish I had killer abs like hers.



  25. 25

    sounds like leona lewis "outta my head"



  26. 26

    This song is horrible but the video is alright



  27. 27

    I love this song! Nicole is extremely pretty! She has a very exotic look! She kind of looks indian to me but I know that she isn't indian.



  28. 28

    I think Nicole deserves something better than this - she's an amazing talent but her producers are not finding the right fit for her. I wish I had heard the song without the video first.

    I love her and will support the album.



  29. 29

    I watched and listened again and love it. I still think it was a little over-produced, but Nicole is great.



  30. 30

    It's cute that she's still trying….bless her heart lol.

    Tbh she is talented but she lacks star quality on her own and any precense not to mention her singles have been truly terrible.



  31. 31

    she's beautiful. wow.
    but the song didn't do much for me.
    maybe if i listen a few more times.



  32. 32

    Keep on sucking all that dick nicole. no matter what they do to change your voice doesn't change the fact your ass can't sing. Perez you said it yourself." You gotta give head to get ahead " looks like shes following your advice and it looks like its working.



  33. 33

    Never compare this ho to Britney…ever. The song sounds like a Lady GaGa cast off and the video is boring and nothing like Britney. Get real Mario…



  34. 34

    she has a killer voice. she has great talent. i hope her album sells well because she really has talent.



  35. 35

    loveloveloveloveloveloveloveloveloveLOVELOVELOVELOVELOVELOVE
    LOVE NICOLE



  36. 36

    Wow. What have they done to her voice? It does not mesh well with the song at all, especially at the chorus.



  37. 37

    So disappointing! Get this girl a new manager! I was never a Nicole fan until I saw her on DWTS (her personality is genuine and silly) and saw her sing live at the Hollywood Bowl in Rent. She is EXTREMELY talented and doesn't need the voice technology in this song. I wish she would just join a Broadway cast already. She's too talented for this garbage.



  38. 38

    This is very Britney and it SUCKS!!!!



  39. 39

    this video sucks…not even comparable to britney…she always looks flawless but this song is friggin terrible….PEREZ don't make me question your song choices–>your almost always right but this your wrong here



  40. 40

    she is a fame hog to me.. i mean pcd was all about her too.. and damn lol on her owb she really sucks.. i don't remember one of her songs with just herself.. and she looked so fucking stupid in that video she did with t.i..i mean seriously wtf was that..



  41. 41

    I love her but I HATE this song so bad. Sounds like some Europop gay club music!