Home Videos Photos

T-Swizzle Meets Superfan!

| Filed under: Taylor Swift

She loves it when they cry and get really emotional.

Mission accomplished!

Check out the really touching Taylor Swift video (above).

The Best AND Worst Celebrity Tans!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Celebrities Who Lost Their Virginity To Other Celebrities!
Best Dressed Celebs Of The Week!

14 comments to “T-Swizzle Meets Superfan!”



  1. 1

    What was so touching about it? Some annoying whore gets to meet an untalented and overrated singer who nobody will remember in 10 years. Wow

    And btw Perez, I think it was pretty obvious when you were on Ellen that she hates your guts.



  2. 2

    so cute! taylor's such a sweetie!



  3. 3

    Good For Ellen/Taylor!! I wish all of our men and women who are so bravely serving our nation could get a well deserved treat like this!!!



  4. 4

    Re: sonicdahedgehog – I bet you were one of these experts, who said her 15 min. of fame is up with "Fearless". lol.
    About vid- now this is why people love her….she reaches out to her fans more than any other artist. And good for her! Don`t you ever change! :)



  5. 5

    awh shes soooo sweet! I love Taylor! and "sonicdahedgehog" If you dont like her, DONT READ SHIT ABOUT HER dumbass.



  6. 6

    hmm I wonder how I would react? Like even though I don't like Taylor swift, if I met her in person it would still be cool.



  7. 7

    oh man I love Taylor Swift and wish more celebrities would follow her footsteps in being a good role model for younger generations. It is sad what some people are doing and influencing young children.
    team Taylor Swift!



  8. 8

    Egh. That was their wedding song?



  9. 9

    Re: sonicdahedgehog – LOL I wouldn't say hates his guts. But Ellen is a very sensitive hearted person. I think she was just disgusted with all the hateful stuff he had posted on his site.



  10. 10

    I cried!! Ellen and Taylor are two very special people!!! I don't think anyone can treat fans more special then Taylor does. Oprah does a pretty good job herself.



  11. 11

    having my husband in the military…this just made my eyes water…because i know what it feels like…its very lonely and even the smallest things make you greatful when he's gone, sooooo this was a very nice thing for both ellen and taylor to do :)



  12. 12

    wow, this is so gay



  13. 13

    aww taylor is such a sweetie!!



  14. 14

    who do you think that you are sonicdahedgehot calling her a whore? She is a good friend of mine and you know what she may not be remembered but remember this that she did something nice for a couple that one of them is defending your freedom to even write on here. Why don't you man up and defend your country before you start dissing Ellen, Taylor, Perez and my friend.