Home Videos Photos Shop
PerezHilton CocoPerez Hillary Clinton LiLo Mariah Carey T.Swift PerezTV

Jakey Is "Gonna Eat That Talkin' Sandwich!"

| Filed under: TV NewsJake GyllenhaalSilly!Jimmy Fallon

Check out Jake Gyllenhaal performing “Gonna Eat That Talkin’ Sandwich," in tribute to Sarah Palin, alongside Jimmy Fallon on Late Night (above)!

We have no idea what's going on, but we're obsessed!

Tags: , , , , , ,

Celebs Who Found Fame Later In Life!
Emmy Nominations 2016: Snubs & Surprises!
Most Binge Worthy TV Shows You Can Start Streaming Now!
True Crime In Entertainment: Dramatic Retellings Of History's Most Iconic & Chilling Cases
15 TV Shows To Fill That Game Of Thrones-Sized Hole In Your Heart!
Weirdest, Wildest, & Dumbest Game Of Thrones Fan Theories!

11 comments to “Jakey Is "Gonna Eat That Talkin' Sandwich!"”



  1. 1

    i dieeeeeeeee :')
    jake's face when they say 'Sarah Palin' right at the end lolololol. i love how down to earth he is in interviews. and the fact that he's not afraid of making himself look silly makes him even MORE attractive!!!



  2. 2

    that was amazing.

    agreed flubbzi, jake seems very down to earth and he's so gosh darn cute. i can't wait for Love and Other Drugs to come out this week! (even though it currently has a 50% on rotten tomatoes)



  3. 3

    Dang, Jake's got some good moves, I had no idea!



  4. 4

    Hilarious…obviously doesn't make any sense, but I suspect that's the point. Love when they get right in that's guys face and start freestyling in his face and then Jake turns around and butt rubs him! BAHAHAHA!



  5. 5

    Taylor Swift is his beard. He's disgusting!



  6. 6

    I really love Jake… but I gotta say I like him less now he's with Taylor Swift…



  7. 7

    wth??



  8. 8

    Jake is so fucking hot its ridiculous!



  9. 9

    hilarious!



  10. 10

    Someone put Jake in a musical already! Homeboy would kill that shit! I suggest a lead in "Spring Awakening" adaptation.



  11. 11

    I don't blame you perez…Jake could have rubbed his booty up on me anytime….That fatman is a lucky man…how u doin!!!
    he's sooo fine!