Home Videos Photos

The First Born This Way Lyrics Leak!!!

| Filed under: Exclusives!Lady GaGa

lady-gaga-born-this-way-transsexual-casting__opt1.jpg

Well, okay, they didn't exactly "leak" - our wifey gave us permission!!!!

We are pleased to share with the world these opening lyrics from Lady GaGa's epic new song, Born This Way, to be released in two weeks!!!

And they are….

"Don't Be A Drag
Just Be A Queen
"

Get ready world!!!!

Here she comes!!!!

We've heard the song and - it MORE than lives up to the hype!!!

We've been holding a big secret from you all, which is we've heard the whole album. We've been there every step of the way and….

This album is going to change culture!

When we can say more, we will!

For now…. Don't be a drag, just be a queen!!!

Email this  »
15 Starlets Baring It All In See-Through Gowns
MTV Video Music Awards' Worst Dressed Of ALL Time!
The Highest-Paid Women In Music 2013!
On Stage Ouchies!
MTV Video Music Awards 2013: Worst Dressed
Guess The Bra: Celebrity Edition!

135 comments to “The First Born This Way Lyrics Leak!!!”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    Lmao, did a 7th grader write those lyrics?



  2. 2

    Blah! Blah! O La La! Yawn! Yawn! Rat Ta Ta! Ga Ga Ya Ya Ya, See Ya Selling Grapefruits on a Freeway Off Ramp.

  3. albes says – reply to this


    3

    Now Gaga is copying britney giving some lyrics before the release just for the hype.
    The lyrics are sh…t



  4. 4

    that's not clever in the slightest. it's about as simple as it gets



  5. 5

    Again, I think you are a little delusional when it comes to Gaga. A fun artist to be sure but "change culture" …ummmm. I don't think so. Take your head out of her ass Perez.



  6. 6

    BOW, JUST BOW. HATERS/LESSORS 2 THE LEFT.



  7. 7

    The album is going to change culture?
    Into what???
    We might as well shoot ourselves if it comes to that.



  8. 8

    loves it



  9. 9

    Perez, you're so far up her ass.



  10. 10

    LOL what the fuck is that is that the best she can come up with. Gagas fans have no right to critacize anyother artist with lyrics like this!!!! Any way this sounds like BEAUTIFUL 2.0!!



  11. 11

    yeah thats nice..NEXT.



  12. 12

    HEW MAD? STAY MAD.



  13. 13

    doubt it.

    I find those words highly offensive.



  14. 14

    gaga dont do this to me!

    i am your biggest straight fan! and i dont want you to be a gay icon! want you to be like Madonna (an everyone's icon not just gay) not CHER or Gloria Gaynor!!

    This song is extremely gay!! :s

    im so effing scared of how this song's going to be! :s



  15. 15

    THANK U PEREZ



  16. 16

    she's probably just as annoyed by you as everybody else and simply gave in to your begging…………

  17. joor says – reply to this


    17

    Can't wait!!



  18. 18

    I am fucking dying right now!!!



  19. 19

    Born This Way will be amazing!! Can't wait for it anymore



  20. 20

    WOOOOOOOW how fucking deep



  21. 21

    It's a Lady Gaga CD, not a new version of the Bible. Calm the fuck down.



  22. 22

    yeaaahhh kill'em gaga



  23. 23

    wow, such an epic couple of lines



  24. 24

    C'mon perez it's the THIRD leaks so far,
    since the VMAs singing, 'dont hide yourself in regret..'. and then this.



  25. 25

    This Christina Aguilera wannabe needs to disappear. Isn't she embarrassed that Born This Way is Beautiful 2.0? Doing runs and screaming at all her concerts. I swear, this bitch wants to be Christina.



  26. 26

    Fucking ridiculous dribble.



  27. 27

    What????? You and the people at Glee aren't OFFENDED at being called a Queen? Once again, WHO says stuff seems to determine WHAT can be said.



  28. 28

    -.-



  29. 29

    Re: mick2late – LOL



  30. 30

    Wow! Groundbreaking! She's a disgrace to gay culture!



  31. 31

    Re: albes – lol dont talk about lyrics with a britney picture. your body is a paradise and i need a vacation tonight. lol r u fucking kidding me? she hired all these great "writers" for that little jem? at least gaga writes her own corny lyrics that make her millions of fucking dollars.



  32. 32

    GAG



  33. 33

    They're just a few words, calm down and do not judge the whole song….



  34. 34

    It lives up to the hype? Since when was there any hype?



  35. 35

    Re: LadyGagaisStealing – And I was like, why are you so obsessed with her?



  36. 36

    umm thats all.. hmm soo far not impressed



  37. 37

    A culture change is a bit of a strong statement to make about a pop singer.



  38. 38

    LMFAO did Ke$ha write these lyrics? No one cares about these stupid lyrics. When you actually have the damn song post something about her.



  39. 39

    This is ridiculous. Enough said.



  40. 40

    Stop with the wifey shit already.
    And lyrics sucks, u just cant see it from inside of Gagas ass.



  41. 41

    I don't see what all the fuss is about. I wouldn't call her revolutionary or anything. Her songs are catchy, that's about it. Oh yeah, and she dresses weird. Whatever.



  42. 42

    Whooptie shit that is eight fucking words who gives a flying fuck. What a crock



  43. 43

    This album is NOT going to change shit! Gaga is not going to be important anymore…DID YOU FORGET GODNEY SPEARS AND EMINEM ARE BACK?! damn, you are so far up her ass it isn't even funny.



  44. 44

    i honestly dont care…………you just love GAGA so much just cuz she loves gays.. if she didnt love gays or didnt dress the way she did.. u wouldnt care.. and i dont care at all !

  45. joor says – reply to this


    45

    Re: madafaker15 – same here! But don't worry, it will be amazing + everybody will listen to it. I'm sure, Anyway, drag doesn't mean necesary transexual.

  46. sahsy says – reply to this


    46

    o my god only this homo perez would be that excited about those shitty ass lyrics.
    this woman tries too hard jesus christ. just look at this pic of her wipping her ass LOL wipe ur ass with these lyrics cuz they fucking shitty



  47. 47

    Genius, how did she ever come up with such "culture changing" words.



  48. 48

    Re: MadonnaIive – ew. jump off a building.



  49. 49

    Poster girl for MK Ultra that is adding to the downfall of society all according to plan by the global elite.



  50. 50

    I'm sorry, but I'm already over this song before its even been released. I am tired of reading comment after comment by Gaga and her gang claiming this is the best record of all time, its going to change culure, blah blah blah. The comments are smug and beyond arrogant. If the album is as good as she says it is, say nothing, release it, and let the music stand for what it is. If its as epic as they claim, it will happen naturally. All I know is, the album better live up to her own hype, or she will have egg on her face.



  51. 51

    We know Gaga love the gays. We love that she loves the gays, but enough with the Gay Innuendos.. The lyrics sounds like its gonna so so. I think her biggest mistake is having YOU (perez) as an

    Face it already. The only reason anyone is cordial with your ass is because you generate buzz for them. And Stephanie is a smart lady to know not to bite the hands that feeds her. I wish she would slap you with it though… just sayin!



  52. 52

    LOL. yeah i TOTALLY feel the ground shaking around me. SO REVOLUTIONARY. i fucking lied. shes disgusting and so are you.



  53. 53

    Perez seriously….i really think you are hurting her image more by shoving this Lady GaGa down our throat. I mean she is not that 'original'. GaGa is a copied of everyone else that came out from 70s and 80s. Lets be real man.

    'Find more jobs on careerDaddy.com'



  54. 54

    OBVIOUSLY SHE'S REFERRING TO FAT BOY!! NEXT. HOW PEDOFILIC…



  55. 55

    GAWD here we go. STOP pushing this woman down our throats. She was NOT 'born this way' She is a caricature (look it up) of what she used to be. a joke. AND she is NOT, no matter how much you want or she wants, the voice of the gays. I am gay and want nothing to do with her and certainly do not want her speaking for me.



  56. 56

    This album is not going to change shit! You kiss her ass so much. DID YOU FORGET THAT GODNEY SPEARS AND EMINEM ARE BACK?! Gaga is going to look like a failure compared to them. Britney and Eminem basically rule the music world. :)



  57. 57

    We know Gaga love the gays. We love that she loves the gays, but enough with the Gay Innuendos.. The lyrics sounds like its gonna so so. I think her biggest mistake is having YOU (perez) as an ally.

    Face it already. The only reason anyone is cordial with your ass is because you generate buzz for them. And Stephanie is a smart lady to know not to bite the hands that feeds her. I wish she would slap you with it though… just sayin!



  58. 58

    BREAKING NEWS!!!!! NOBODY FUCKING CARES!!! EXCEPT LOSERS AND IDIOTS WHO LOVE GAGA!! her songs suck. she sings about stupid shit and ppl call it good music. wow…

  59. Glen says – reply to this


    59

    Wow..just wow…I mean that is totally something you cannot hear each week on RuPaul's drag race. Seriously Perez I think she is your freind already so you can stop combing the corn from her shit out of your hair…..

    I like gaga and all but part of me wishes it totally bombs so you can suck it.



  60. 60

    Perez quit riding her dick



  61. 61

    C'mon Perez, but those aren't the most amazing lyrics for which to get excited. I know pop music isn't always meant to be profound, but I may be a little presumptuous in saying these lyrics aren't going to change culture.



  62. 62

    Wow, Groundbreaking, earthshattering and precenedent setting..yawn. About as exciting as her new perfume called Monster. What is it supposed to smell like again? tuna fish, ass and desperation?

  63. Sam90 says – reply to this


    63

    we dont need the rest of the lyrics, we already know them, ready? it goes something like this: dra dra dra dra dradra drag ga ga ga
    que qeue que que que eeen ennn ennn
    yep total genius, this truly is a culture changer, the queen of SHIT she is, changing culture by DUMBING YOU DOW you stupid fu**s, wake up, I can't believe people call this music.



  64. 64

    For someone who is all for gay rights etc, you sure are hypocritical. If this were anyone else, you would sayi it is homophobic or offensive to drag queens. Urgh, too much hype for a very mediocre artist.



  65. 65

    Profound.



  66. 66

    ass kisser, you act like she is brilliant or something, I bet she found that line on a fortune cookie and took it too literally



  67. 67

    I don't think I can judge base on this one line which doesn't say much about the song. Now on the part that her new album changing our culture ummm I don't know and if am honest I don't think so. She should stop talking about this album I always find that whatever is hyped up will eventually NOT live up to the expectations. And people are already tired of her so I wouldn't be surprise if they rip it apart. If she's such an icon like you say Perez then this is not necessary b/c ppl will buy whatever she sells so she doesn't have to be constantly in our faces selling her so-call art.



  68. 68

    i can not wait ’till the song is released xDDD



  69. 69

    Re: Sam90 – Pressed, yes?



  70. 70

    I liked gaga before she went all "gay" newsflash gaga all of your fans are not gay and that is all you talk about now. i understand its a big issue but your first album was incredible and got rave reviews. go back to that or you are going to be done fast



  71. 71

    Re: oohd!rtysecret – Obviously you care, hence your comment. xo



  72. 72

    Yet if this was Ke$ha's lyrics (and it sounds like something she WOULD write), you'd be saying how homophobic and sh*t it is….. JESUS, I like Lady Gaga but I am starting to go off her by all this over-exposure!

  73. sahsy says – reply to this


    73

    CUZ U FEEL LIKE PARADISEEE
    AND I NEED A VACATION TONIGHTTTT

    TEAM GODNEY!



  74. 74

    Oh,very deep….what big news to post…..
    suck my cock,Gaga's monsters….dudes



  75. 75

    I love Lady Gaga, but if you've been involved "every step of the way" as you say I'm really worried about the direction of her career.



  76. 76

    Re: alzville – Aw, you created a profile just to comment about the Queen :)



  77. 77

    OMG!! These are the lyrics that is going to be "album of the decade"! Then the show of the decade is RUPAULS DRAG RACE!!!!! I feel that this album will be STRIPPED 2.0!!!!!



  78. 78

    Re: grenstorm – You first, bb.

  79. Bytch says – reply to this


    79

    Uh, when will people start buying into this lame fucking walking gimmick? This pro-gay walking piece of shit circus is OVERRATED. I'm all for equal rights, but I cant' stand this bitch who is capitalizing on a community like it is something new. This will change culture? She's about as intelligent as a fucking can of Pepsi and it is incredibly sad that people think THIS is the voice of intelligent revolution.



  80. 80

    Re: Steven Hutchison – U, clearly…



  81. 81

    This song is such a "Beautiful" knock off… "i am beautiful in my own way" and "i am beautiful in every single way" and the drag queens which were already in the beautiful video like 8 years ago… yet Christina is the one who's always criticized.. This song/album will not change anything..



  82. 82

    I cant wait!!!!! VIVA LADY GAGA!!! FUCK YOU HATERS! Jealous because you dont have millions of $$$ and have millions of screaming fans who love you. All you have is a computer in your bedrooms to lay there and talk shit



  83. 83

    Re: Sam90 – Haha you're such a legend - so true….Really? That's going to change the world - so when someone has a major break up, or fall in love, or want to get over the death of someone…the song that they're going to choose opens with "Don't be a drag - be a queen"..?….I'm all for change and equal rights and equality and being who you want to be…but this is no Marvin Gaye, Sam Cooke, Stevie Wonder stuff…this is just trash…I don't want to super-hate on Lady GaGa but I can't stand the hype, especially over a lame lyric like that…Keep posting Adele videos please, at least she knows how to hit a nerve in a good way



  84. 84

    I hope to God that her album flops. Like only "100,000-200,000 units sold" flop.



  85. 85

    YAY!!



  86. 86

    Re: MadonnaIive – queen my ass



  87. 87

    Everyone raise your glass in hopes of this horrible shit being the worst fucking album ever released. Its so over hyped and retarded. If it wasn't for gays, this bitch would have no fans.



  88. 88

    Re: Lori Zalivansky – Why dont you take a dose of shut the fuck up!!! If it was not for redone and akon producing gagas beats she would have nothing ive looked at the credits. Gaga also co-writes most of her music look at the credits on her last 1 1/2 albums.



  89. 89

    This shit is so damn stupid. The album will NOT be EPIC, and it will NOT change "culture." If you believe that shit you deserve to sit and home and play with your nut sack until the album comes out. Free marketing on Gaga's behalf - which is about the only smart thing she USES YOUR ASS FOR!



  90. 90

    "don't be a drag" means don't be negative you fucking tards. she isn't bashing transexuals, a kindergartener could understand that. all the haters can stay pressed.



  91. 91

    Lmaooo what a flop. Her music isn't gonnna chance crap. Stop hyping her crap.



  92. 92

    Re: MadonnaIive – go climb up lady caca's ass. :)



  93. 93

    Re: Brittany928 – Hahaha your already off by far. Her album is already out in other countrys and its sold faster then any other album, not only faster, but the most. And some countrys named it "Best album in the history of music" Oh and she already won awards for the album. But you can keep on dreaming that it flops. Since she has alot more american fans then anywhere els. And its selling like a mother fucker over there.



  94. 94

    lol i like the unicorn on her coat!



  95. 95

    I don't get you Perez. All this hoopla over a few lyrics. By the way you're going on about it I thought that the actual song leaked, not just 8 words of it! Whats the point of the breaking news banner??? There is no news. You get way too excited over nothing. Most people won't be able to relate to this song if its about drag queens. Thats one reason I don't like Gaga, cause she caters to the gays too much. I don't have a problem with gay people, Im just not one. And I really don't think her album is gonna change culture like you claim.



  96. 96

    Oh wow thank you how could I have ever went on with my life without those lyrics



  97. 97

    Perez, you are literally retarded. Are you pissing your pants over there?



  98. 98

    Re: Ivybby – Speaking of flops… hay, flopbby.



  99. 99

    LOL has her 15 minutes of fame not ended yet??
    Change culture? for reals? Get out of her backside Perez, your sickening me.
    Why dont you start writing "news" about real talented artists… cheers.



  100. 100

    Change *

More comments: [1] 2 »