Home Videos Photos

The Biebs Goes Shirtless! (But It's Kind Of Creepy)

| Filed under: Justin Bieber

Don't yell at us Bieblievers, but this just looks a little inappropriate to us. Someone is essentially stalking Justin Bieber while he walks around shirtless for a photoshoot!

Plus, watch how all those cougars drool all over him. Calm it down ladies!

Sometimes we think people forget that he is still only 16 (going on 17…)

Check out the video (above) to see an exposed Justin between breaks of his shoot.

Tags: , , , ,

Love, According To...Justin Bieber!
Wedding Crashers: Celebrity Edition!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Steamiest PDA! Celebs Caught Making Out In Public!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Justin Bieber's Numerous Run-Ins With The Law: From Worst to THE Worst!
Email this  »

38 comments to “The Biebs Goes Shirtless! (But It's Kind Of Creepy)”



  1. 1

    Just what I thought He has a mannequin chest and as for the cougar drooling goes that's just you and selena.



  2. 2

    hahaha this video is hilarious. He is not happy with any of the photos. Sorry Justin, but a hot muscular body is not all of a sudden gonna show up on your phone.



  3. 3

    Ewwwww



  4. 4

    Did you mention he was almost 17 for feeling better about drooling over an underage boy? Because 17 is still illegal. Keep it in your pants, because you got such an unhealthy boner for this guy you pedophile.



  5. 5

    Please, you're not fooling anyone… you probably jerked off to this video… ewww



  6. 6

    I think they're laughing behind his back….future F@G



  7. 7

    the pictures that his stylist took for him is for selena gomez. thats justin bieber stylist she not a stocker perez plus the other women there I believe is his mom who she is everywhere with him and the other women is the photograher.



  8. 8

    Looks like kiddie porn for pedophiles.



  9. 9

    He is such a lesbian



  10. 10

    Like you don't drool over Justine every damn day. Hypocrite.



  11. 11

    a future failure…a mini sheen in the making…



  12. 12

    Poster boy for NAMBLA! Once he gets a few pubes and pit hair and his voice changes, hopefully he will go away for good.



  13. 13

    HAHAHAHHA! he's trying to flex, but it's nothing there!



  14. 14

    Those are just the people working on the shoot.I'm sure they could care about a hairless kid.unlike you



  15. 15

    Just go fire off some knuckle children in private, Perez. Do it quietly, and leave the rest of us alone who don't share your pedophilia.



  16. 16

    Stalking? Creepy? Cougars?
    .
    YOU ARE THE ONE WHO HAS BEEN SOFT PORNING THIS UNDERAGE CHILD FOR YEARS NOW. AND IT'S DISGUSTING. THERE SHOULD BE A FAMILY PROTECTION SHIELD ON YOUR SITE



  17. 17

    Re: Spike N LngBch – You are 50x hotter than him.



  18. 18

    I want a team of special alien task forces to invade Earth and take him and only him and then leave and never return.



  19. 19

    Perez, maybe the one who is drooling is you. Come on, I don't think any mature woman will be drooling over a young kid who has nothing except a kid's body. I don't know why Selena even interested and dating him. How old Selena is? If she is 18 YO, maybe mentally, she hasn't developed properly. A girl @ the same age w/ a boy always 2 years more mature. So she should be mentally 4 years older than JB. Something is not right here.



  20. 20

    Sorta reminds me of those creepy Calvin Klein commercials from the '90s.

    Look up "CK banned ad" on YouTube.



  21. 21

    The link doesn't work anymore, but now I feel creepy trying to see what was so creepy about it.



  22. 22

    really gross….



  23. 23

    Yeah, right mother fucker. Your concerned about his age. Your jerking your pud right now to him, you nasty perv bastard. I see you had no problem putting the pre-pubescent boy on your site without a shirt. You aint foolin shit you perv homo.



  24. 24

    nottt creepy, sexy



  25. 25

    ~yawn~ pedophile.



  26. 26

    Re: areyouseriou5? – Agreed! I'm gutted I'm not a gay man at this moment in time..



  27. 27

    Video has been removed by it's user.



  28. 28

    Enjoy your 15 minutes because I guarentee come 2012, you will be a very distant memory. And along side you will be the cast of the dreaded Jersey Shore and Lindsey Lohan.



  29. 29

    Haha your dream finally came true Perez, JK lol. Yep I saw this video already somewhere else. You should put up a new one cause this one isn't working. All I gotta say about this is Hot Damn!!!! He's so fucking sexy. This was a photo shoot for Rolling Stone magazine I believe. And no that blonde woman is Vanessa his stylist/groomer. Theres nothing creepy about this. In my state 17 is legal ;)



  30. 30

    Re: areyouseriou5? – if we're going thru the trouble of assembling an alien taskforce i can think of a few others i want gone too.



  31. 31

    Re: printer – Exactly.



  32. 32

    My God, he looks like a little BOY. A child. I don't care how old he is, how the hell can ANY ADULT find this attractive and/or sexy? I just want to throw a stuffed animal at him. And maybe some silly string or whatever little kids these days are playing with :)



  33. 33

    Video's gone.



  34. 34

    Re: hoochpit

    When did you hit puberty you fuckin asshole? A 17 year old is not a child. Im from UK and the legal age is 16. Most of America is so backwards when it comes to sex.



  35. 35

    OMG I WANT TO BE WITH HIM ALREADY LOL



  36. 36

    Go to www.lightlybuzzed.com to see the video. He is SOOOOOO CUUUUUUUUTE!!! I just want to kiss him all over! I love you Justin! All those haters are hating because you're so beautiful!



  37. 37

    he acts like he doesn't give a shit about his fans [except when their chewing up his bubble gum music] and Selena Gomez puts with this classless prick? Yeah, she obviously just likes his fame/ Cause there is NOTHING likable about this Canadian Trash



  38. 38

    He seems so proud.. of nothing.