Home Videos Photos

Minajesty Talks GaGalicious!

| Filed under: Music MinuteLady GaGaNicki Minaj

lady-gaga-nicki-minaj.jpg

Viva la France & their love of Nicki Minaj!

This week, Nicki appeared on a French talk show called Le Grand Journal to promote her new album and talk about what's going on in the world of music. Since last week the country was transfixed over Lady Gaga’s avant-garde remix video that aired during last week’s Mugler menswear fashion show in Paris, the host asked Nicki what she thought of it (and featured model Rick Genest!)

Of course, Nicki had nothing but praise for GaGa's work and ask for Rick, well, he might want to play attention to this! When asked about his heavily tattooed arms, she said:

“Actually, I love it. I find it really sexy. I would go for him.”

So would we! HAWT!

Ah! We love when there is nothing but love from one fierce biotch to another! C'est très magnifique!

[Image via WENN.]

Tags: , , , , ,

Nicki Minaj Isn't The Only One! These Pop Stars Sampled Classic Hits In Their Songs Too!
Former Co-Stars Who Put Each Other On Blast!
Celebrities Rapping!
Hollywood’s Elite Club Of Celebrity Triple Threats!
Top Award Show Wardrobe Malfunctions Of The New Millennium!
MTV Video Music Awards 2014: Best Dressed
Email this  »

22 comments to “Minajesty Talks GaGalicious!”



  1. 1

    ask for rick? proof read ur shit. im sure u could of caught that



  2. 2

    love gaga. nicki ehhhh…



  3. 3

    she hardly said anything about gaga. just because they mention gaga you have to put it up here huh perez. she taking about the guy than gaga. ugh you kiss gaga ass so much and her ass is not hot btw.



  4. 4

    Yep Pez, in France we say " C'est vraiment merveilleux ", it's like the american "so". It's a cute mistake ! C'est très merveilleux !



  5. 5

    She's talking about ME? =O



  6. 6

    Sorry : C'est vraiment magnifique ! but, it's the same !



  7. 7

    It's already clear that she likes FlopGa but…where does she "praise" her crap work?



  8. 8

    Born this Way is such a try hard attempt to be Christina's Beautiful. I don't know why society is letting this half-baked phony use the gay community to stroke her ever widening ego. Lady Caca should be ashamed for boasting about making an album that defines a generation. She is not the voice for this generation with her ignorant "chola" and "orient" lyrics.



  9. 9

    that gaga remix song or whatever that came out was garbage.



  10. 10

    Re: LadyGagaisStealing – omg yessssss!!!!! i read the lyrics and that shit is garbage. and wtf is chola descent? and orient descent? way to make people (her fans ) more ignorant than they already are. wow wow wow.



  11. 11

    Ah fuck Niki Minag and LadyCaca



  12. 12

    I love you,Gaga!!!Thank you for everythin' you do,for your amazin' work…Just THANK YOU,Mommy Monster!!!❤



  13. 13

    I love you,Gaga!!!Thank you for everythin' you do,for your amazin' work!!!Just THANK YOU,Mommy Monster…❤



  14. 14

    I LOVE BOTH THEY SHOULD COLLABORATE



  15. 15

    "Ask for Rick, well, he might want to play attention to this."

    English motherfucker - do you speak it?



  16. 16

    SORRY FOR ALL U MICKEY FANS BUT YUCK I HATE THAT BIT$H!! SHE IS TO FAKE .. MORE POP THEN RAP .. SORRY NOT AND NEVER WILL BE A FAN OF THAT CLOWN.!! LADY GAGA ALL THE WAY OH AND KIMMY BLANCO



  17. 17

    "Since last week the country was transfixed over Lady Gaga’s avant-garde remix video…" Why is it that when Perez references another country he just makes shit up?? Also the only quote from Minaj in this article has nothing to do with Gaga, yet the article is titled Minajesty talks Gagalicious!



  18. 18

    Re: Michmasterflex – "could have caught"

  19. china says – reply to this


    19

    transfixed? disgusted more likely. the french are known to have taste. they probably liked the model and ignored the rest.



  20. 20

    I love these two queens and their wigs. A couple of bold, fierce, free bitches. Go do something valuable with your time, haters.



  21. 21

    Angel lina morgana - Bad romanse without make-up shot
    lina morgana far away - beautiful dirty ritch insperation



  22. 22

    Minaj is fugly…augh.