Home Videos Photos

Say It Ain't So! Bieber Goes Bald For Jimmy Kimmel!

| Filed under: Silly!Media MinutePerezTVJimmy KimmelJustin Bieber

We MAY have just had a minor panic attack.

Check out the video (above) of Justin Bieber's newly bald head, after he let Jimmy Kimmel "shave him."

DON'T PANIC like we did…he didn't REALLY shave his head. It was just a bald wig!

Looks like we should be safe for a while…until Justin decides to experiment with facial hair that is…

What do U think of bald Bieber?

Tags: , , , , , ,

Celebs Who Love Strip Clubs!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
The 21 Most Influential Musicians Under 21!
Celebs Who Can't Keep Their Clothes On!
Rocky Celebrity Couples Who Are STILL Together!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Email this  »

17 comments to “Say It Ain't So! Bieber Goes Bald For Jimmy Kimmel!”



  1. 1

    COPY and PASTE to all threads:

    Dear Perez,
    You claim to promote equality.
    But you promote hate.
    You claim to be for love.
    But all I see is anger.
    You are not Lady Gaga.
    You have a horrible message.
    You are below every celebrity you trash.
    You Perez - are why I am thankful to be me.



  2. 2

    Right, because facial hair means he is no longer a boy and is becoming a man. Pedophile.



  3. 3

    LMFAO! Girls everywhere would shit themselves if this were true.



  4. 4

    do you get paid to post about him or something



  5. 5

    HES SUCH A LITTLE PRICK, TWO OF THE MOST ANNOYING PEOPLE ON THE PLANET,BEIBS AND WEST. HAD TO TUNE OUT…..



  6. 6

    I knew he was an ugly little shit it is just the famous hair do that makes all the little tweens weak at the knees.



  7. 7

    What is the appeal with this kid? Not only does he think the limelight should shine down on him, but he needs to learn how to formulate complete sentences. Waste of space.



  8. 8

    Why is there a Michael Jordan statue behind him? lol how random :)



  9. 9

    I'm sorry, I can't seem to find that rat's ass I'm suppoed to give!



  10. 10

    "DON'T PANIC like we did…he didn't REALLY shave his head. It was just a bald wig!"

    Perez, I wouldn't "panic" if he got run over by a car tomorrow.



  11. 11

    Oh, so thats what his forehead looks like..



  12. 12

    haha Perez you actually thought that Justin would let Kimmel shave his head??? Sorry but you're dumb. I knew from the first time I saw this on tv that it was a joke. If you really knew Justin, then you would know that he's a known prankster. Even though I don't like bald men, I still thought he looked hot. I don't care what he does to his hair, Im still gonna love him :)



  13. 13

    still looks like a lesbian



  14. 14

    still so sexy :)
    i love you biebssss



  15. 15

    Bieber is an annoying little twirp. I guess I have to be 9 years old to relate to this dork, which I'm not. He's soooooo Tiger Beat.



  16. 16

    justin better not go bald if he wants to keep his fans



  17. 17

    Personally I couldn't care less if he actually shaved his head. Do whatever you want sis.