Home Videos Photos
| Filed under: Party Poppin'Chris BrownSelena GomezJustin Bieber

LOLz! We had to, those pictures worked perfectly! Anyway, The Biebs, Selena Gomez, and Chris Brown were spotted celebrating the young phenom's birthday… Read more…

Email this  »

46 comments to “The Biebs Celebrates B-Day With Selena And Chris Brown!”



  1. 1

    yay, more beiber gayness. Just admit you jack off to this girlyboy and be done with it. Pedo.



  2. 2

    I would expect you saying something about the madness these kids had to go through exiting the restaurant.
    .
    It was crazy.
    .
    youtube (.) com / watch?v=JgiwcYZlEKQ



  3. 3

    Uhhhh. Could Beat Her Down Brown be any more obnoxious in those pictures? BARF. Looks like he's looking for a lady to punch in the face.



  4. 4

    does he really have a vanilla (from what i can see) yankee candle airfreshener? thats pretty much amazing, and its all that i seem to care about… ha



  5. 5

    Fake couple is fake.



  6. 6

    he doesn't look old enough to drive.



  7. 7

    LMFAO poor Selena, i hope Chris didnt try to attack her



  8. 8

    Chris Brown looks the happiest of all, cuz he knows that by hanging out with Bieber hes going to be coasting off his success and using him to re-build his lost career. USER. And why the HELL is S.G trying to hide her face??? lol like hmmm jee I wonder who that lanky brunette is with JB, even though we have seen them together EVERYWHERE. Get over yourself girl.



  9. 9

    wasnt selena hit by a fan and thats why shes crying in these pics?



  10. 10

    maybe she was crying because of the paps almost blinding them and trying to run them off the road. Just a thought….



  11. 11

    This is just proof that Justin Bieber's parents really could care less about him. No responsible parent in their right mind would let Chris Brown anywhere near their child.



  12. 12

    Wow! Those are two UNHAPPY campers!!

  13. rory! says – reply to this


    13

    I didn't know Selena was a lesbian?!

  14. Low says – reply to this


    14

    I'm tired of the PUSH to make Chris Brown look good. So many are in on it.. and now Usher is using Beiber to push Chris Brown.

    It's not going to work… who paid you Perez??????



  15. 15

    Give it enough time and the society will forgive everything. Chris Brown will soon have a big hit and be super popular again, Tiger Woods will be the favourite athlete again and Galliano will be welcomed back to the fashion world. Sad.



  16. 16

    Re: Gaga looks like Marilyn Manson – OMG :| I just watched it, it's crazy! Selena looks a little scared lol.

    And LMAO did I imagine one of the guys asking Justin if he's old enough to drive? LOL.



  17. 17

    I sincerely hope it's not true that a paparazzi hit Selena in the face with a camera. I saw a picture of her with a busted lip and it looked almost like she was crying. I wouldn't doubt for a second that that's what happened, especially after seeing the video of the paps crowding these two as they were leaving the restaurant. I mean they were standing in front of his car while he was trying to drive away. Paparazzi these days absolutely disgust me. They'll do anything to get a photo whether it involves someone getting hurt or not, and as soon as one of the paps get hurt they want to sue.



  18. 18

    waaaaaaaaaaaait a minute… baby bieber driving? :O



  19. 19

    Isn't the Biebs like 13 or so? Didn't know he was old enough to drive.



  20. 20

    nice ! she really looks like shes having a great time !



  21. 21

    i heard some fan hit selena



  22. 22

    I feel bad for Selena Gomez. Apperently that night she got punched in the lip. && you can see it in the pictures! That kids "fans" are fucking crazy.



  23. 23

    I don't know what everyone has against poor JB. He's not harming any of you. Everyone seemed to celebrate the Justin and Britney romance years ago, but for some reason most of you have something negative to say about him. Selena is adorable.

    Chris Brown messed up and paid the price. He's talented, but his career has suffered. Considering that is how he makes a living, I am sure he kicks himself in the ass every day for what he did.



  24. 24

    Why don't you write about how she was punched and got a busted lip?



  25. 25

    Omg . Selena got punched in the face by a belieber :(



  26. 26

    Didn't a Justin Bieber fan punch Selena in the face? You can see her messed up lip. And then later the paparazzi almost ran them off the road? Poor Selena and Justin.



  27. 27

    Give them a break, they're only kids. In pictures #5 and #9 they both look like they're about to cry. The paparazzi are so nasty, as are the people who pay them and buy their photos. They completely harass celebrities. Taking pictures of someone when they're clearly upset is just wrong, especially a young person.



  28. 28

    made up bullshit. did you read all those stories about them feeding eachother and sleeping in a presidential suit and everything else? feeding eachoter???? what is this, a mexican telenovela? im not buying it at all. and im sure bieber is gay. hes going to come out when his career tanks. (im sorry if i made mistakes writing this. i dont speak english THAT well im from argentina!! good luck to all the people of USA, i wish i could visit the country in the future it seems to be awesome…)



  29. 29

    Funny how everyone forgot Chris Brown beat the living shit out of Rihanna. He's a fucking dirtbag, hollywood really must be evil if someone like him is still around.



  30. 30

    PEREZ UR A DICK! leave chris brown alone! he's allowed to have fun and he's not worried about haters like Redmond and Rissvicious! it's been 2 years since the accident! move on! like get a life, fix ur own problems, y'all don't know him. I don't think he gives 2 craps about y'all so gtfo!!!!!!! hey RISSVICIOUS! chris does not care about you and you boring life, he's living his life and earns waaay more money than you and he has alot more ppl loving him than you do.. So why do you even care?! goo die, is you life really that boring?! but it's good, keep on hating because the day chris has no haters is the day he loses his career! but right now.. His songs from a fucking mixtape is hitting number one and he was nominated for 3 grammys!! chris is on his way back wether you like it or not soo goo and diiiee!! puuh-lleaasse!!

    and ohh!
    don't fucking forget to buy F.A.M.E on march 22!!!! f.a.m.e stands for forgiving all my enemies and fans are my everything.
    you will hear songs like Yeah 3x, champion, look at me now, no bull**** and a new song ft justin bieber caller next to you!!!

    SO DON'T FORGET! F.A.M.E MARCH 22..



  31. 31

    don't fucking forget to buy F.A.M.E on march 22!!!! f.a.m.e stands for forgiving all my enemies and fans are my everything.
    you will hear songs like Yeah 3x, champion, look at me now, no bull**** and a new song ft justin bieber caller next to you!!!
    SO DON'T FORGET! F.A.M.E MARCH 22..

    IF YOU DON'T HAVE THE ALBUM.. WELL… THEN UR A LOOSSAAH



  32. 32

    Re: Rissvicious

    you should really get a life blondie. SMH! let him be happy, is that soooo hard for you to see?! let him have fun.. How long is haters like you gonna keep on throwing shade at him! your faaaar away from perfect so stop judging ppl and fix your own life, cuz you reallyyy need to, sorry;)

    ohhh! don't fucking forget to buy F.A.M.E on march 22!!!! f.a.m.e stands for forgiving all my enemies and fans are my everything.
    you will hear songs like Yeah 3x, champion, look at me now, no bull****, beautiful people and a new song ft justin bieber caller next to you!!!
    SO DON'T FORGET! F.A.M.E MARCH 22..



  33. 33

    bibber and brown..way to go..showing the bird and banging yourGF? at 16…you will have a great Future…..NOT



  34. 34

    Half of the people who come here throwing stones and calling names about other peoples bad decisions have probably made some of their own heinous decisions in their lives as well.. judge not others by what they do.. but judge yourself by your inabilities to forgive people for their wrong doings and disregard to help mend the past to make a better future.



  35. 35

    Chris Brown looks fugly there lol



  36. 36

    He's old enough to drive? I can't stand that kid. WHy does he get a movie? WHat has he done to geta movie? He acts like he's struggled so much but he did nothing…he was like what, 14, 15, went on youtube, and became famous? Never went to an audtition in his life, never had to send demos to different music producers, go through rejection, school, whatever. His status was handed to him, he will probably lose his voice once he hits puberty! To all the little girls who say he "inspires" them…grow up. He did nothing and got famous. Lucky guy. But not inspiring whatsoever. There are actually people who work hard to get noticed or even get work, and he's not one of them.



  37. 37

    Justin and Brown have been friends for awhile. I never knew that. Good for them.



  38. 38

    Re: methesupergirl

    Yes, because all your favorites are saints. Hollywood is full of Saints. *sarcasm*



  39. 39

    Re: pizzle2

    You care more than Rihanna. Rihanna moved on. lmfao



  40. 40

    Happy Birthday Justin!!!! Actually I feel bad cause his b-day was messed up in so many ways. From Selena getting hit, the paps were stalking them all day and eventually ran them off the road. Paps need to be stopped cause they're dangerous. I don't like Chris Brown, he's a douchebag and Justin shouldn't be hanging around with him.



  41. 41

    he had a great time for his birthday he got him some of selena…lol there both stupid i would hate to be famous



  42. 42

    @ilovechrisbrown you need a life your obsessed lmao



  43. 43

    why is JB hanging out with CB?



  44. 44

    Why selena hide her face?They're something on her she want to not be seen.What is it?



  45. 45

    Would someone explain to me why a man best known for beating the piss out of a woman is posing for photographers by pretending to punch the camera while laughing? Real class act beater boy.



  46. 46

    Why oh why would a man best known for beating a woman pose for cameras by pretending to punch them?