Home Videos Photos Shop
PerezHilton CocoPerez Trump Kim K. Hillary Clinton Kanye West PerezTV

Dave Franco Brings A Whole New Meaning To The Phrase "You're So Hot!"

| Filed under: Gay Gay GayWacky, Tacky & TrueSilly!James FrancoDave FrancoLGBT

Holy shit.

Just. WOW.

Check out this truly INSANE new Funny Or Die clip, featuring Superbad's Chris Mintz-Plasse and James Franco's HAWT brother Dave (above)!

Yeah. We're going to let you guys watch this one on your own.

Just know that you'll never look at Justin Bieber the same way EVER again. EVER.


Tags: , , , , , , , , , , , ,

This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams!
Straight Actors Who Have Done Gay Sex Scenes!
This Week In Celebrity Quotes!
15 Groundbreaking Sex Scenes That Changed Film!
Hollywood's Best Cat Ladies & Gentlemen!
16 Out Athletes To Watch At The 2016 Rio Summer Olympics!

42 comments to “Dave Franco Brings A Whole New Meaning To The Phrase "You're So Hot!"”

  1. 1

    Oh. My. Lord.

  2. 2

    Hahaha! Epic. WINNING!

  3. 3

    Wow, lol.

  4. 4

    hilarious…..but probably one of the most difficult, uncomfortable things i have ever watched.

  5. 5

    So, it went from funny, to just… erm..

  6. 6

    w…t..ff what this shit???

  7. 7

    that was so gross, yet so funny!! "thats my fav part!!"

  8. 8

    omg, I love dave!! That was freaking hilarious. xD

  9. Lips says – reply to this


    dame the franco brothers are cute dave is a hottie.

  10. 10

    hahaha so disgusting! I LOVE IT!

  11. 11

    This is AMAZING.

  12. 12

    I want to be part of a Franco brothers sandwich.

  13. 13

    That was hilarious!

  14. 14

    that Dave guy's voice is just plain annoying!

  15. 15

    i have no words…

  16. 16

    Hahaha, WINNING!

  17. 17

    I'm sorry what is the point of this? It wasn't funny at all, it was just gross.

  18. dtm83 says – reply to this


    this is gross

  19. 19

    No, i'm sure Ill always look at Justin Bieber as a little gay kid.

  20. 20

    hahah..it was hot

  21. Heh says – reply to this


    AmazeBALLS !!!

  22. mw says – reply to this


    jeez! man…that was….TOO MUCH!!

  23. 23

    omg, this made me laugh so hard!

  24. 24

    Not so funny

  25. 25

    I am not sure what I just saw.

  26. 26

    omg… that was so gay and explicit. not a fan

  27. 27

    I can imagine how hard it was to keep a straight face during that.

  28. rory! says – reply to this


    hah, this is really bizarrrrrrrre

  29. 29

    That turned me on.

  30. 30


  31. 31

    lol! totally hilarious (and way too dirty!).

  32. 32

    I didn't laugh once. Don't think I even smiled. However Dave Franco is HOT!

  33. ONIT says – reply to this


    E P I C !
    Just discovered a new favorite actor.

  34. 34

    I…what…how…I am not even sure how to respond. It was definatley amazing and I will be damned if we dont see another Franco up for an oscar very soon. lol

  35. 35

    As Charlie Sheen say's…your not a winner. This wasn't funny at all……my gaybies were even offended….

  36. 36

    OMG that was probably one of the funniest things I've ever seen. Fantastic.

  37. 37

    LMFAO Epic!

  38. 38

    Soooooo funny. OMG. Love me some Franco.

  39. 39


    dave is so hot! haha I'll leave it at that! ;)

  40. 40

    lmaoooooo gross but funny

  41. 41


  42. 42

    wow, some of you really need to lighten up, holy fuck!! i pee'd a bit!!