Home Videos Photos

27 comments to “Simon Cowell Putting Together AMAZING Group To Make Song For Japan!!!”



  1. 1

    Uh…get some real singers if you want to do a dedication song! So far the line up sucks!



  2. 2

    BRITNEY!!!



  3. 3

    wow BRITNEY:D SO HAPPY TO SEE HER NAME



  4. 4

    YAAAWN, GONNA SUCK LIKE THE LAST ONE THEY DID FOR HAITI. THIS NEW GEN OF WANNABE ARTISTS CANT SING WORTH A SHIT. AND THE UK'ERS ARE STUPID ENUFF TO FALL FOR IT EVERY FREAKIN TIME. NEXT.



  5. 5

    He should just put the money for Japan from his own pocket and not bother with a song,.



  6. 6

    A bunch of no singers and no names



  7. 7

    does he have to have his fingers in every pie? i'm sure the japanese would much rather he just gave them a nice slice of his fortune, or maybe send those artists over to help with the cleanup. why does he have to subject us to insufferable rubbish at every given opportunity.



  8. 8

    GAY!



  9. 9

    Lol i seen this coming. Only two that I like are Brit and Jessie J.



  10. 10

    I bet UCLA's Alexandra Wallace could write a hell of a song for Japan, chin chon ching.



  11. 11

    Only 3 of those singers are actually good, the rest are all shit, mainly Justin Beiber and Jls and the other shit people i cant be bothered to say.



  12. 12

    He has a really big heart.



  13. 13

    omg britney!!!



  14. 14

    No real Singers?…JB ruined "We are the World"



  15. 15

    The song is great and all…but what is that going to do for Japan? Why not gather up those celebrities to donate some $$. I'm sure they really dont give a f about a song.



  16. 16

    Jessie J is VERY talented. Her name deserves to be bolded bitch, not Justine Bieber… ew..



  17. 17

    Why is everyone so negative? gosh I hate negative people



  18. 18

    I think it's very kind for Simon to do that. It's such a tragic situation.



  19. 19

    Go Simon!



  20. 20

    ANYTHING that can help this poor country is a good idea! It's not about who "you'd" like to see in the line-up folks. This isn't about you. Other than judge those who are willing to give their time do something for someone today … or ever for that matter.



  21. 21

    yes, BRITNEY!!!!!



  22. 22

    Oh… New Zealand is fine now. Another example of NZ being shat on because idiots in the northern hemisphere don't know where it is on a map.



  23. 23

    The only ones I care about are Britney, Katy Perry, and of course Justin!!! All of the others are nobody's. Wow Im glad Simon is doing this. This song is gonna be epic!!! I can't wait to hear it. Btw Justin has already donated a million $$$ for Japan. Thats why I love him cause he's so giving and kind :)



  24. 24

    LMAO he wants to get Britney??? I thought he wants to help not hurt the people of Japan!



  25. 25

    CHER LLOYD?????????? Seriously, Simon, stop it



  26. 26

    that's not a verified account, he has 11k followers. complete bullshit.

  27. Laura says – reply to this


    27

    OMG, just write a BIG check. Japan needs aid, not a few cents from royalties of a katy perry song.