Home Videos Photos

Foo Fighters Snag The Top Spot On U.K. Album Chart From Adele

| Filed under: AnglophiliaMusic MinuteAdeleBusiness Blitz

foo fighters take over top spot in uk album chart

She had one HELL of a run!

After achieving the "longest consecutive run at No. 1 for a studio album by a solo artist in British chart history" for her album 21, Adele's #1 spot on the U.K. album chart has finally been taken over by the Foo Fighters' new album Wasting Light.

Despite losing the top spot, Adele's still sitting comfortably at #2 with her album 21, and she's even got the #3 spot with her debut album 19.

We are SO impressed with how well Adele's been doing in both the U.K. and the U.S., and we would NOT be shocked if she makes her way in front of the Foo Fighters once again in the near future.

Do U think the Foo Fighters will maintain their position at #1 on the U.K. album chart? Or will Adele reclaim that spot? Or will someone else snag it next?

[Images via WENN.]

Tags: , , , , , , ,

11 Celebs Who Are Notorious For Being Not-So-Easy To Work With!!
Happy 30th Birthday, Prince Harry! Here Are Our Favorite Things About You!
Beyoncé's Best On Stage Looks: See The Evolution HERE!
The Top Earning Actresses In TV!
Nicki Minaj Isn't The Only One! These Pop Stars Sampled Classic Hits In Their Songs Too!
Celebrities Rapping!
Email this  »

21 comments to “Foo Fighters Snag The Top Spot On U.K. Album Chart From Adele”



  1. 1

    Adele's next album titled 23 will be a big fucking boring snooze and she'll weigh at least 349 lbs!!! lol Hope she gets her own fat girl show like RUBY. This bitch is tired and who knew you gots so fucking fat from EATING pavements?!



  2. 2

    foo fighters really? there new song is shit. but i won't be surprised if adele wins the top spot again she deserves all the success. I love adele it's like listening to a angel sing.



  3. 3

    Re: POPSCIDICTATOR – hey bitch at least she following her dream and making a shit load of money and having a super successful music career. she the only female artist in mainstream music right now with new music dominating the charts. so fuck off let me guess you like to listen to shitty ass artist with terrible talent in music like britney spears? or kesha? who gives a shit if she is fat or not beauty did not make her famouse she became famouse for her talent bitch.



  4. 4

    I love the Foo Fighters and I'm happy for them. I just saw their new movie/documentary and it's really good. And not to sound like a dick but I don't understand everyone's sudden obsession with Adele. I gave "Rolling in the deep" and shot and didn't like it.



  5. 5

    Re: POPSCIDICTATOR – You're a nappy black bitch, so i'm assuming your cup of tea is Beyonce or Mary J? go to their posts and comment on them. your comments there will be more befitting.



  6. 6

    Re: POPSCIDICTATOR
    What the hell is wrong with you? Im sure that Adele have more talent in her little toe, than you ever will have in your life..She is beautiful outside and in..not skanky and ugly inside as you are…fucking rude BIATCH!



  7. 7

    It's good to see and artist win who ACTUALLY writes his own music and lyrics. Suck it Adele(and the 20 ghost songwriters on your album)!



  8. 8

    Wait… you mean Ga Ga isn't number one?



  9. 9

    Wow, at a lot of probable fatties getting offended by Pop's post. lol



  10. 10

    ROCK IS BACK
    FUCK YEAH!!!!!!!!!!!!!!



  11. 11

    Re: RigoLove – lmfao! nice!



  12. 12

    Dave Grohl is a genius. FF =



  13. 13

    I love Adele and Foo Fighters.



  14. 14

    Re: Ana Paula Vigoni

    Agreed! I'm happy to see honest-to-God Rock n Roll at No. 1!!!!



  15. 15

    thank gog! their new cd its fucking awsome



  16. 16

    Re: RigoLove – a nappy black bitch 4 real. i swear but bunch of fuckn idiots b on this site



  17. 17

    Re: POPSCIDICTATOR – Why are you such a bitch?



  18. 18

    Re: Scatter – You're a little bitch too, aren't you? I don't remember seeing that Adele fans had to be fat. Grow the shit up and shut up.



  19. 19

    Re: Scatter – And no, Lady Gaga is not number one in the UK. At the moment she is number 7 on ITunes with Judas. I'm not surprised really - it was a pretty poor attempt in comparison to her others.



  20. 20

    Re: POPSCIDICTATOR – Kill yaself.

    ~Considering Foo fighters new song is kinda lame, i think she will reclaim the top spot. Thats what happened with Beat em down brown. He soared to the top of the charts when his album released until all his little fan-girls realized he's a shitty artist. Don't deny it, he sucks. Now look at him, he's number 6. So yes, i think talent will reclaim superiority and Adele will get her spot back. Love her!



  21. 21

    love how it looks like she is on course to go back up to number 1 again this week.