Home Videos Photos

Goddess Adele Blesses Dancing With The Stars With Her Greatness

| Filed under: AnglophiliaAdele

In case you missed it….

Check out Adele performing her chart-topping single, Rolling In The Deep, on Dancing With the Stars last night (above)!

Email this  »
Happy 30th Birthday, Prince Harry! Here Are Our Favorite Things About You!
Richest Kids Under 30!
Prince George's 12 Best Memes In Honor Of His First Birthday!
Breakup Songs from the 00's You Still Listen To Today!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Celebrity Moms Who Stepped Away From The Spotlight To Focus On Parenthood!

14 comments to “Goddess Adele Blesses Dancing With The Stars With Her Greatness”



  1. 1

    Lady who?



  2. 2

    amazing live



  3. 3

    I don't understand what all the fuss is about Adele. She ain't nothing special. I thought the curly blond from Idol sang that song way better. Is it because she's another "GAY" icon?



  4. 4

    I bet this woman is a fantastic singer. But your over promotion of her and calling her goddess is so fucking gay, i'll never give rher a chance. You ruin everything.



  5. 5

    It is SOOOOO nice to see someone achieve her level of success while singing with ALL her clothes ON!!!!!



  6. 6

    She did a realllllllllllly good job!! They said she was sick and having some issues with her voice, and let me tell you- I couldn't even tell! She is awesome!!! She definitely deserves to be #1!



  7. 7

    omg, that dancing in front of her is so distracting and stupid.



  8. 8

    Re: MsJules – ah, that makes sense. i thought her voice sounded a little weak, but still 10x better than most so-called singers even on their best day.



  9. 9

    One of the few who can do it live. Someone Like You came on the radio this morning and I didn't realise it was live and not a studio version until the applause came at the end.



  10. 10

    one more week with this woman on the chats and I'm gonna barf!!! So tired of her…
    By the way this song is stolen from Moby



  11. 11

    Re: TexasBadBoy – hahahahahahahaha you're funny.



  12. 12

    She can do the prerecorded pro tools "performance" but can't be at the live show for a real one. Horsesh*t…



  13. 13

    love adele. dunno why she is fucklistable tho. fucklisted.com



  14. 14

    Well duh she rocked it, did you expect anything else?! =)