Home Videos Photos

Estella Warren Won't Be Charged With Fleeing From The Cops

| Filed under: Legal MattersYoung Hollywood

estella-warren-escapes-flee-charges.jpg

Lucky break, girl!

Remember the crazy story of model and actress Estella Warren driving under the influence, crashing her car, assaulting a cop, and then attempting to FLEE by escaping out of her handcuffs??

Believe it or not, Estella is actually escaping her flee charges due to a technicality.

Law enforcements say that because she was in handcuffs BEFORE she was booked into the system, she did not commit a felony escape.

Even though her charges for assault, hit and run, and DUI remain, Estella got really lucky by escaping such a damaging charge.

What WERE you thinking, btw???

[Image via WENN.]

Tags: , , , , , ,

10 comments to “Estella Warren Won't Be Charged With Fleeing From The Cops”



  1. 1

    Wow! Kicking a cop! They grow them arrogant in Canada don't they?



  2. 2

    She is lucky that she didn't hurt anyone, just ask Lane Garrison how much regret and heartache happened in his situation.



  3. 3

    Damn! Look at that coke nose!!!



  4. 4

    She's not even famous in Canada….she's like Z list. She is looking old in the forehead region. What has she been in lately besides this drunken jailhouse escape? nothing! this puts her name in the headlines again.



  5. 5

    That's bullshi+, I'm sure she got out of that charge by blowing someone.



  6. 6

    lol she is so fucking hot.. wow. smh



  7. 7

    Although she's not the person I thought her to be….she is an excellent SWIMMER. I know this because one of my many granddaughters thought of her as an idol. Worked real hard to dissuade that notion, skilled or not!!!!!!



  8. 8

    She may not be a bad person just a bad drunk. She probably was blacked out.

  9. @v@ says – reply to this


    9

    Re: kappuhcheenoh – At least she doesn't act completely neutered, lol.
    Nah, I think she was just completely inebriated.

  10. @v@ says – reply to this


    10

    Re: granny j – Synchronized swimmer, senior national champion by 17, 3 time national champion, and the solo bronze medallist at the 1995 Junior World Championships. So besides being a former model, she'd likely have quite a kick, as that cop would know. Ouch.