Home Videos Photos

49 comments to “Bieber Knows How To Treat His Girl!”



  1. 1

    I hope there not smooshing!!!!



  2. 2

    Fair play man !!



  3. 3

    I'd like to smack that little pipsqueak.



  4. 4

    Yup, the kid looks like a twelve year old.



  5. 5

    their sex must be wierd



  6. 6

    I'd like to smack that little shit too. He looks about 9, and way too smug. Thank god for youtube he Beiber?



  7. 7

    ew at Justin Bieber and his preteen body, just… ew.



  8. 8

    He's rubbing her feet with a hat on that says "OBEY". Lmao. Whipped.



  9. 9

    Is it just me or is it really creepy to watch him play out his adolescence in public…and for publicity! Where are the adults who should be guiding him?



  10. 10

    "Look at me! I'm straight!"



  11. 11

    That is so gross. When they kiss, she must feel like she is kissing a little girl…he is gross. I guess that makes her gross too, LOL.



  12. 12

    AWWWWWWWWWW! The toddler is rubbing his babysitters feet.



  13. 13

    ok he is sucha tool. and all these gross PDA staged photos? im starting think they are paying her to be his girlfriend for publicity.



  14. 14

    This is just akward to watch x( he looks about 12…. Just weird!



  15. 15

    Perez-o-lester must be wacking off to that pic of bieber's hairless young 8 year old boy body



  16. 16

    Why do people pick on this kid? He might be everywhere you look but he is obviously doing something right. Let them be…



  17. 17

    why do I find this picture disturbing?



  18. 18

    How old are those kids and where are the parents? Mr and Mrs Bieber and Gomez supervise your children.



  19. 19

    He doesn't look too happy rubbing her feet, but what a nice gesture, nonetheless.



  20. 20

    He'll be sucking on her toes later that night.



  21. 21

    WTF? Ew. That is just…gross. Seriously disturbing he looks 12… just…wrong.



  22. 22

    The photos that show him grabbing handsfull of her ass make me think this is a relationship. My problem is, he JUST turned 17. If the ages were reversed he would be in trouble for statutory rape. These "stars" are above the law all the time. And who's watching these two who always seem to be away on some island together? Too much freedom at too young of an age. They're both headed for trouble. Mark my words!!



  23. 23

    Teen age foreplay: Just doesn't seem right with the two of them.



  24. 24

    I know what your new desktop image is going to be pedo.



  25. 25

    lol who would actually be jealous of this kiddie relationship? lol their a joke. im sorry, i love selena but she can do so much better she's 18 and he's only 17 but he looks like he's twelve. and he just can't sing. lol cmon selena, you need a man. not a boy. haha your already legal. adult. justin beiber is still considered a kid. since he's not 18 yet. it's kinda gross if you think about it.



  26. 26

    Re: white_is_ugly – I agree. I love Selena, but she looks so much more mature and adult next to Justin it just looks wrong. when you think about it, one year age difference doesn't sound bad, it's just they LOOK like they're ten years apart! Justin's trying his hardest to look older (he draws on mustaches and cut his hair lol) but Selena is too much woman for him. but she looks happy and she doesn't just date around so he must mean something to her, so I hope people lay off her. he might surprise us and go through puberty in the next month and suddenly look like a brand new man lol but I do think Selena deserves better



  27. 27

    Re: SlaveMeh – they been banging each other for months…dumbass!



  28. 28

    we all probably looked the same when we were teens- just no cell phones with cameras and tweets etc. to put it all out there for the world to see–or we'd probably have looked the same
    .
    be thankful you went through those years in realtive anonymity, and don't judge to harshly.. just let them be kids and learn and grow and mature without constant scrutiny and criticism



  29. 29

    this is gross and she doesnt love beiber shes using him hahaha



  30. 30

    There is no doubt in my mind that this "relationship" is a PR-stunt. Their body language, personalities and timing gives it away. It's disturbing.



  31. 31

    MY EYES! Look away! Ewwwwwwwwwwwwwwwwww



  32. 32

    He knows that rubbin those feet equates to either getting a blow job later that evening.



  33. 33

    Why does he look like that? I mean i'm 17, but I don't look like that, he looks like a 12yo, is it some hormonal med?



  34. 34

    Bieber is soooo over his head lol how many gorgeous 18 year old woman that's way mature have you seen with a 17 year old boy? He's literally still a kid by his antics and apparently his looks too lol she's just on the bieber ride to boost her fame, pretty obvious….



  35. 35

    Oh come on…they are obviously posting these sorts of pictures just to fuck with Bieber's fans, because they know how upset they get. Yes, Bieber's fans shouldn't be hating on a girl just for dating him, but THEY also don't need to be so clearly TRYING to make them jealous, either. They're pushing his fan's buttons, and they're doing it on purpose.



  36. 36

    YOU KNOW WHAT REALLY SUCKS!? IS THAT YOU DONT PUT THE DISTURBING PICTURES OF SELENA LITERALLY HAVING SEX ON THE BEACH WITH THIS GUY BECAUSE SHE'S YOUR FRIEND!! AND COMMENT BAD ABOUT HER BECAUSE BELIEVE ME THOSE ARE BAD, BUT IF IT WERE SOME OTHER TEEN YOU WOULD PUT IT UP (LIKE MILEY WHEN YOU COULD SEE HER CROTCH) IT REALLY SUCKS PEREZ THAT YOU ARE THAT WAY JUST BECAUSE SHE IS YOUR FRIEND….



  37. 37

    gott give the kid credit. he pumps out all that crap teen pop and makes millions and gets his hands on hot lil selena. still haven't heard one good song by the kid, but not my demo. go for it buddy



  38. 38

    Time to start taking bets on how long it's going to be before they have a sex tape "stolen" from one of their houses and released. Look at this freakin' picture… you just KNOW they're exhibitionists. They release a picture of themselves all half-naked and lying all over each other, and she's making a face like he's going down on her or something. They totally want to release a sex tape.



  39. 39

    Ok I wish that was my feet….. and I was there instead of Gomez……. and that there was a llama sitting next to Justin. That is what I picture everyday in my dreams.



  40. 40

    Re: *Sloane – i dont think so. most guys who are 17 look, well, 17. this guy, and i say guy very loosely, looks like hes 11 while the girl looks her age at 18. it looks so wrong. so i dont think we all looked like them when we were their age.



  41. 41

    He looks like the world's biggest douche. What a little piece of shit.



  42. 42

    ironic hat is ironic



  43. 43

    For God's sake this boy is just 16 years old. Is Selena realize that? If she sleeps with this minor, she could be sued as a rapist! The relationship between those two really bothers me because something is not right here. People can't say let them alone because that's not right. Either Selena uses Bieber for her own fame or either Bieber uses Selena to make people believe that he is a real man. What's going on?? something is just not right!!!



  44. 44

    Ok so to the person sayin that their relationship isn't right, you should realize that he is 17 and she is only 18. ONE YEAR AGE DIFFERENCE! That is not a lot. If it was a 18 year old guy with a 17 year old girl, no one would think anything of it. Yeah the kid might look younger than his age, but so do a lot of people. Any who, in MY opinion there's nothing wrong with the two dating because they're both teenagers, and that's what teenagers do! BTW she might be 18, but even if they did sleep together the age of consent in a lot of states is 16 and 17, so it wouldn't be illegal unless they were in a state where the consent age is 18. Just sayin. :)

  45. @v@ says – reply to this


    45

    They look like they're enjoying themselves. Carry on.



  46. 46

    This was actually taken in Selena's house back home in Texas!! And its kinda weird how this is leaked since there wasn't actually paps in her house…



  47. 47

    Im pretty positive the hat says OBEY not BEHAVE



  48. 48

    selena is a bitch who always dating a famous celebrity!!! i mean when nick jonas getting famous, she dated him, and then just broke up. then taylor lautner,, Twilight was famous at that time so she choose lautner than nick,, then just broke up. again!! and now justin bieber who is famous now. just wait until justin is not famous anymore,, she will throw him away!! Selena loved to dating with people who are famous because she just wants to go to around the word with no money i mean traveling around the world with free!!!!



  49. 49

    ewww, his body. i know boys here that dont work out and there body is about 5xs better