Home Videos Photos
PerezHilton CocoPerez Selena Gomez Bieber Khloe K. Adele PerezTV

New Brit-Brit Single Art!

| Filed under: Music MinuteBritney Spears


Wooo girl! Looking damn good! Such a smile! We loves it!

The new single art for Britney Spears' latest jam, I Wanna Go, has just been released and we're pleased to say we see a lot of the old Brit-Brit on the cover!

She looks happy, spunky and dare we say it, youthful! Not that she's old by any means, but if you look real fast, you would swear this was the cover from Overprotected!

Fierce! Fierce! Fierce!

We can not WAIT for this video!!! We want to see more of that Skeletor Mouseketeer! Ha!

Tags: , , , ,

Email this  »
Thanksgiving 2015: See How Celebs Spent Their Turkey Day!
The 8 Steamiest Kisses In Awards Show History!
Adele's 5 Most Tear-Inducing Lyrics From 25!
American Music Awards 2015: All The Performance Looks!
MTV EMAs 2015: Celebrity Twitpics & Instagrams!
Can You Guess These Celebrities' REAL Names?!

41 comments to “New Brit-Brit Single Art!”

  1. 1

    I like the bleeding mouse ears as a throwback to deadmau5, who Britney loves listening to. I'd love it if they collaborated, they could make magic

  2. 2

    Really? Are you sure that's not some fan art?

  3. 3

    Interesting shirt….

  4. 4

    How can they dress her like that still? Especially the colored clip ons - this is a psychiatrically rehabilitated mother of two. I like the shirt - but cut off and shredded? Ew

  5. Blunt says – reply to this


    LOL she's looking good lately, saw her at the Billboard Awards and she has a nice toned frame. It's weird how far this chick has come, especially when it comes to her appearance. Now only if xtina could lose that 40lbs she gained and get a decent weave lol.

  6. 6


  7. me23 says – reply to this


    That is the official single cover. It's a picture from the set of the music video released on June 13th!!! :)

  8. 8

    that looks like one of her fans just through that together on their comp. looks cheesy

  9. IVIV says – reply to this


    looks good. very Christina Aguilera early years, like "Come On Over" single & 2001 Spanish album era with the hair colors, xtina used to perform with all different hair color streaks when she first came out. I Wanna Go is the best single choice for Britney I think

  10. 10

    WTF is this? Fan art?
    And look at that retarded ass smile. LMFAO!

  11. 11

    Loooks sooo goodd!!!

  12. 12

    Re: OooGaga – no this is the official single cover taken a picture during the I wanna go music video shoot. it's no fan art at all hun.

  13. 13

    Re: Cherry gaga – Wrong, its offical.

  14. 14

    are you sure that shes not just youthful looking because of all the airbrushing? great foto dont get me wrong but it looks like they have airbrushed her whole face to make her look younger. oh well, thats hollywood for you!

  15. 15

    I agree that she is pretty in the face again but i refuse to buy any britney music. She is a fake and a fraud. Her music is good bc the producers make it good. I refuse to support her anymore, if she doesnt give a fuck to sing live then i dont give a fuck to buy any of her music.

  16. 16

    oooo, look at the Disney mouse ears on the skull….so edgy (rolls eyes)

  17. 17

    Very cute! I'm glad they're finally using those pics from the abandoned 2001 photoshoot!

  18. 18

    Stop trying to make this failure happen. The pic is only proof positive that she doesn't have to be in the here and now and has to rely on her teenage past. Oh Brit Brit you're nothing but shit shit.

  19. 19

    i love this wow, so cute!!! killer smile, she needs to smile more!! and stop looking sad

  20. 20

    SHE LOOKS GREAT!!!!!!!!!!!!

  21. 21

    She is a beautiful girl, cant really say anything bad against her image. I could tho, say many things about her singing… oh wait.

  22. 22

    looks like it's from 2002

  23. 23

    Re: OooGaga – OOOGAGA is the most RETARDED nickname i've EVER read… GaGa is, already, but adding OOOGAGA and NO PHOTO and criticizing the most beautiful smile from the most beautiful woman on earth just because ur idol is FUGLY is… as u love to say…. RETARDED! ;)

  24. 24

    Re: OooGaga – LOL and this is coming from a monster when Lady Gaga just put her face to a motorcycle HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    monsters make me laugh

  25. 25

    she looks so good!! this pic makes me want to watch the vid right now! I-I-I can't wait t-t-til this vid comes o-o-out :)

  26. barny says – reply to this


    She always looks good but with that smile on her face she looks fantastic.

  27. 27

    must love photoshop!!! we can't see any part of her face precisely. all a big blur…

  28. 28

    Great job…she looks great and happy. I like this song as a single…Hoping HOW I ROLL, GASOLINE, and CRIMINAL are released as singles.

  29. 29

    This woman is 30 years old, why is she wearing blue and orange streaks in her hair? I'm 23 and wouldn't be caught dead with crap like that in my hair. She needs to embrace her age and start acting it. Take a clue from Celine Dion. There's a woman who has aged with class and stayed relevant.

  30. 30

    Re: KATIE_OHIO – She's actually 29. Why u so worked up about Brit? Why so angry? LOL!!

  31. 31

    She looks sooo amazing!I love it!GO BRIT!

  32. 32

    I'd rather see her dressed up as a Mouseketeer! :)

  33. 33

    Re: alexie silver – You obviously have a really small peen!! LOLZ! Why us sound so bitter?

  34. 34

    I love this song. Britney's so cute.

  35. 35

    Notice how all the haters have gaga in their nickname…… lame.. anyway how could you hate on her? SHE LOOKS FANTASTIC

  36. 36

    Re: KATIE_OHIO – Plenty of people 21 and over, even in later years color their hair in shades of blue, orange, and etc…. I'm 22 and many of my friends are in their 30's and older and they dye their hair in "funky" colors (of course we're goth and don't give a shit what people think)! It's has NOTHING to do with age. The problem is, you're conforming to society's expectation of what "normal" is. If Britney wants to wear blue and orange in her hair, that's HER choice, NOT yours! But from your profile pic, I can tell you are some no-brained preppy sorority cheerleader bimbo who wouldn't know freedom or individuality if it smacked your ass upside the head and then some.

  37. 37

    i love this beautiful creature!!! she's becoming more and more relaxed and into it lately and i'm loving it! and it's a fun song you idiots she's playing a role so of course shes gonna wear those things in her hair.

  38. 38

    I love brit brit.. but honestly this picture does not look new.. it looks like something she had in her archives from back in the blackout days… the stab at disney is very present tho..LOl

  39. 39

    Re: OooGaga – you're a gaga fan… her album cover is the worst of all time so therefore your opinion is irrelevant..LOL

  40. 40

    This looks sooo good. And its new because there were other pictures taken from her at her video shoot with colors in her hair like there is here.

  41. 41

    The ONLY time Unfit Brit looks good is when she is photoshopped & airbrused to death!