Home Videos Photos

Soulja Boy Was "Hacked," Claims Innocence

| Filed under: Icky Icky PooGay Gay GaySad Sad

Soulja Boy Hacked Maybe

Soulja Boy, the rapper, is definitely feeling the heat from comments made on his Facebook that were way out of line, homophobic, and racist in nature.

So, he wanted to clear the air and set the record straight, and what really happened was that… his Facebook was hacked, and this is no way he'd ever make comments like that:

"I had administrators on my account that no longer work with me. The hackers used these old accounts to post hateful messages. This was not done by me or anyone on my team and I'm upset that I am being labeled as a racist and homophobic person."

Isn't it great how there are just excuses available these days for major fallout? If it's digital, you've been hacked. If it's physical, it's some kind of newfound addiction.

We're going to need something a little more concrete than your word on this, Soulja, because these comments were hateful and should not be ignored. Go after whoever did it, and let us know when you catch them!

Until then, you won't mind if we just assume this is just a convenient excuse, right? Put yourself in our position. You'd be wary too.

Let us know what you find.

EQUALITY!

[Image via WENN.]

Tags: , , , , , , , , , ,

Actors Who Died Way Too Young!
Maya Angelou's Greatest Quotes
Celebrities Accused Of Sexual Misconduct!
Peaches Geldof: A Look Back At A Young Life
Frustrating Finales! 18 Shows That Broke Your Heart By Ending BADLY!
"Tom Cruise Role" Or "Gay Porn Star"??

26 comments to “Soulja Boy Was "Hacked," Claims Innocence”



  1. 1

    that's what weiner said.



  2. 2

    Yeah, that's it…definitely!



  3. 3

    Hmmm…



  4. 4

    hacked my ass.



  5. 5

    Perez are you concerned with the racist white people that go on his page and call him N***er? Hmm no your not! you only care when the remarks are made against gays. Stop being so one sided and ignorant yourself maybe you should do your research and see what people are saying about him then chime in with your comments!



  6. 6

    Maybe he was hacked. Who fucking cares.



  7. 7

    I call BS!!!!!

  8. ptay says – reply to this


    8

    whatever. now he can go back to just being a hated chauvinist, rapping about ejaculating on "hoes," sticking shirts on their backs to make them look like superman. uh, what an ignorant piece of trash.



  9. 9

    Fucking piece of shit.



  10. 10

    I understand why he was upset but it takes a bigger person to admit he was wrong. He's obviously just as bad as the people who were calling him names.



  11. 11

    The BS meter is off the charts with that statement lol!



  12. 12

    WE DONT GIVE a FUCCCKK. Go hang with Tracy Morgan.

    Say no to C-U-N-T-S and discrimination.

    wont ever buy endorse come near or be affiliated with products or any form of tracy morgan and this SOULJJJA boy.

    Fuck haters.



  13. 13

    The way it was written, how there was little to no comment on what happened straight after, and how he does not really comment on those who "supposedly" did it, I would say that he is lying. He should stand up for what he did, especially when it's quite clear to the public that it was him. Nobody likes to be lied to.



  14. 14

    Re: sugababy15 – Racism goes both ways, as this douche clearly proved.



  15. 15

    God, this guy just looks like a piece of sh!t clown.
    How can black people expect to be taken seriously when you look like this jackoff.



  16. 16

    haters, grow the fuck up. how the fuck do you know? he could be telling the fucking truth. and yall are calling him a fucking racist. jealousy makes people go crazy for real.im on soulja boys side. shit happens and people are crazy enough to hack anyone these days.
    so, i believe him. haters keep on hating. your jealous because he's making money & your not. haha



  17. 17

    Re: prickly – i hope someone sticks a broom up your ass. lol



  18. 18

    Re: tellall – aww, don't call yourself that.



  19. 19

    Re: Angus8 – I think he looks fine. Im pretty sure you look like a fucking clown considering you don't have the guts to show your ugly ass face. haha



  20. 20

    Re: Pumpkin John – yep, so get over it idiot.



  21. 21

    what will happen if all 'whites' didn't buy his cd's , merchandise or visit his concerts? … i know- he will be bankrupt in notime…smart business move from that little hater



  22. 22

    Re: Angus8 – This is one black person out of 37 million. I could say the same thing about white people, Arnold that Weiner guy you need to start seeing black people as individuals. If whites are seen as individuals we should too. Soulja Boys dumb ass does not speak for black people. No one speaks for black people but ourselves as individuals. Understand that and stop being ignorant.

  23. Pamm says – reply to this


    23

    OMG people r u serious who cares wat he said, hav u Neva heard of " freedom of speech " for fuk sake. He can say wat he wants he duznt need to apologise for nufin. He was angry & he got hated on I dnt c any of u stikin up for him & wat he looks lik has nufin to do with it, he's rich ur not get ova.



  24. 24

    Re: McLunzieRe: Pamm – Agreed! perez shut the fuck up as if soulja boy owes you a personal apology he doesn't have to put himself in your position he doesn't answer to you! you make me sick perez i only come on here for the rest of comments that call you out on your bullshit!



  25. 25

    LMAO………ninja, please!!!!! ha,ha,ha……



  26. 26

    That's what he looks like! He's very young.