Home Videos Photos

AJ McLean Is Getting Married This December

| Filed under: Love LineBackstreet Boys

AJ McLean getting married

He's done play'n games, y'all!

Our fav bad boy BSB member A.J. McLean is set to marry in December after postponing his wedding following his stint in rehab earlier this year.

The boy singer proposed to his gf Rochelle Deanna Karidis on his 32nd birthday (so sweet) in Vegas at The Hard Rock Hotel's Wasted Space Nightclub (meh) last year.

The hitch was suppose to happen in May… but AJ sought treatment "for personal reasons" in January and checked into a rehab centre for a month.

The wedding was reportedly put on hold, but McLean and Karidis have now sent out 'Save the Date' notices to friends and family, asking them to keep December 17 free for the knot-tying!

We're sure the winter shin-dig will be larger than life! LOL.

[Image via Matrix Photos.]

Tags: , , , , , , , , ,

Email this  »
Celebs Who Changed Their Name After Getting Married -- And Lived To Regret It!
Stars Who Are Or Were In Relationships With Significant Others Almost Half Their Own Age!
Steamiest PDA! Celebs Caught Making Out In Public!
Couples Whose Dating History Straddled The Underage Line
11 Times Jessica Biel & Justin Timberlake Packed On The PDA!
Happy Birthday, Kim Kardashian! Here's Her Best Quotes About Love To Celebrate!

4 comments to “AJ McLean Is Getting Married This December”



  1. 1

    Yay congratulations AJ!!



  2. 2

    Shouldn't you have reported on this..yknow..when it happened? They've been engaged for awhile now!



  3. 3

    That poor woman; I can't wait for his DRUNKEN ALCOHOLIC RAMPAGE that destroys his marriage; come on he's a 12-Step religious cult member…Relapse Rampages always happens in that cult!



  4. 4

    who gives a shit. He's a joke.