Home Videos Photos
PerezHilton CocoPerez Zendaya Kanye West PerezTV Contact Perez

Dave Grohl Kicks Fan Out Of Foo Fighters Concert

| Filed under: Icky Icky PooMusic MinuteDave Grohl

dave-grohl-kicks-foo-fighter-out-of-concert.jpg

Rough.

Dave Grohl ordered an unruly fan to be removed from the crowd at the Foo Fighters' iTunes Festival Monday night when he saw that the guy was fighting in the mosh pit during one of their songs.

He told the crowd, "I don't put up with that bulls**t - you people came here to have a good time and that guy can f**k off," which resulted in cheers and applause from the crowd.

We can't feel too sorry for the guy. He shouldn't have been fighting in the first place. Thankfully, Dave saw him and made sure he was escorted out before he could do any severe damage.

[Image via WENN.]

Tags: , , , , ,

Email this  »
Celebrity Couples At The 2015 Grammys
The Hottest Red Carpet Arrivals At The 2015 Grammys
Stars Who Were Kicked Off Their Shows For Bad Behavior!
Actors Turned Musicians!
Jingle Ball 2014: The Hottest Looks!
Perez's Pics Of The Week: Dec. 6th - 12th, 2014!!!

12 comments to “Dave Grohl Kicks Fan Out Of Foo Fighters Concert”

  1. frrf says – reply to this


    1

    yeah because the 1000 other people around the mosh pit are going to just magically disappear so they can crash into equipment..Fucking moron. this band is shit anyway.



  2. 2

    Good for him. There's always a number of people who act like assholes at concerts and need to be kicked out.



  3. 3

    Nice Guitar Dave.



  4. 4

    Foo Fighters are Aids deniers anyway. Who goes to their gigs?



  5. 5

    who moshes at a foo fighters show?



  6. 6

    YAY! I love when selfish idiots get their comeuppance. Ruining it for everyone else should not be without consequence!



  7. 7

    Courtney Love has just got to stop trying to disrupt Foo Fighters concerts.

  8. @v@ says – reply to this


    8

    The band and security can see everything from the great vantage point of the stage. Removing a triggering instigator sometimes just has to be done, because they can ultimately spoil it for everyone. Anything doesn't go at a concert.

  9. @v@ says – reply to this


    9

    Various people also imbibe before going to concerts, and some lose all judgement.



  10. 10

    Re: Cashmere Jay – hahaaa good one



  11. 11


  12. 12

    I love you Dave!
    Good on him.