Home Videos Photos

You Gotta Watch This HIGHlarious Courtney Stodden eHarmony Commercial!

| Filed under: Silly!Courtney Stodden

LOLz!!!~

It's sad how true to life this parody is!

Crosbylicious made this HIGHlarious eHarmony commercial starring Courtney Stodden and Doug Hutchison.

Excuse us. We have to go watch this again!!!

Tags: , , , , ,

Celebs' Drunkest Moments Caught On Camera!
Prince George's 12 Best Memes In Honor Of His First Birthday!
20 SeXXXiest Celeb Instagram Selfies EVER!
20 Weird Food Dishes From Around The World! Prepare To Be Grossed Out! Or Really Hungry?? Yikes!
25 Of The Most Controversial Reality TV Characters Of All Time!
Celebrity Nip Slips: Xmas Edition

17 comments to “You Gotta Watch This HIGHlarious Courtney Stodden eHarmony Commercial!”



  1. 1

    your top story, AK's mistress meets with lawyers. so what? He is getting a divorce, keep up with the news mario



  2. 2

    LOL!!! That was funny - particularly the ending.



  3. 3

    "I wanted a child with the face of a 60 year old cocktail waitress…" LOL



  4. 4

    That was really funny. This is a very good example of how it takes very different types of people to make a world. They are certainly in their own little world along with her mother. EWWWWWWWW



  5. 5

    Haha!! The impression of Courtney is spot on.



  6. 6

    LOL, it's funny b/c it's true :P



  7. 7

    LMAO SUPER FUNNY….. and yeah those are disgusting along with HER parents.



  8. 8

    Spot on.

  9. yeez says – reply to this


    9

    Mocking people for their life choices? Sounds like bullying to me…



  10. 10

    Awesome!



  11. 11

    so…bullying is only okay when you find it funny? noted.



  12. 12

    That was excellent.



  13. 13

    LOL's



  14. 14

    Bullying should be illegal, right Perez?



  15. 15

    This was pretty good. lol



  16. 16

    Re: yeez – oh shut up and lighten up



  17. 17

    So true so true