Home Videos Photos
PerezHilton CocoPerez Selena Gomez Bieber Khloe K. Adele PerezTV

Fill In The Blank

| Filed under: TV NewsFill In The Blank


Hugh Laurie is channeling his inner blushing, bitter bride in this new promo pic for House because ________________.

[Image via FOX.]

Tags: , , , , ,

Email this  »
20 Classic Thanksgiving TV Episodes You Can Stream On Netflix -- RIGHT NOW!
All The Superheroes On TV!
9 Simpsons Characters That Died!
October 2015 TV Premiere Dates
13 Best Horror TV Shows EVER!
TV Stars You'll Be Shocked Have NEVER Won An Emmy!

14 comments to “Fill In The Blank”

  1. 1

    Lol, hahahahaha

  2. 2

    Was this image photoshopped or is this a real promo? Either way, it was edited really badly and that background doesnt help. Had potential though…

  3. 3

    can't answer it…. he has to be the UGLIEST BRIDE EVER………………..

  4. 4


  5. 5

    because hes just sooooo happpy

  6. 6

    Kim Kardashian's wedding photo before People magazine's editors & Cray Super Computers get a hold of it….

  7. 7

    because he's gonna be someones "bride" in prison.

  8. 8

    because he and stephen fry are finally tying the knot!!!

  9. 9

    I find him to be incredibly sexy, even here.

  10. 10

    he can!!

  11. 11

    I love the way he's holding the roses, like a baseball bat. Almost like he's going to whoop your ass with them.

  12. 12

    he's House..none of what he does makes any sense !

  13. 13

    hahah I love house~ I am soooo looking forward to the premier!! YAY!! the jail scenes look epic!

  14. 14

    because… he woke up thinking he was Dennis Rodman.