Home Videos Photos

Kathy Griffin Gets More Than She Paid For At A Journey Concert!

| Filed under: Music MinuteLove LineKathy GriffinReal Housewives

Kathy Griffin Michaele Salahi Neal Schon Journey Concert Hollywood Bowl

Oooh, Kathy Griffin! This is why we love you!

The funny woman was apparently in attendance to see Journey live last night at the Hollywood Bowl.

And that's when she tweeted:

HOLY SHIT! The Salahi chick just came onstage & kissed the old guitar dude she's bangin from Journey @ the f**kin Hwood Bowl!

LOL!!! OMG YES!!!

This is HIGHlarious! If anyone has a video, send it to us!

A little before she said that, she also tweeted:

Ok, so now Journey is on & all I can think about is if the white house gate crasher chick was blowin the guitar player 10 minutes ago

LOLOLOL!!! That's great!! We're surprised they've actually lasted this long! Maybe it is true love?? HA!

[Image via KPX/Mr Blue/Johnny Louis/WENN.]

Tags: , , , , ,

Brad Pitt And Angelina Jolie Through The Years!
Brad Pitt & Angelina Jolie’s PAST Relationships!
Nicki Minaj Isn't The Only One! These Pop Stars Sampled Classic Hits In Their Songs Too!
Celebrities Rapping!
Hollywood’s Elite Club Of Celebrity Triple Threats!
The Naughtiest Cover Art!
Email this  »

8 comments to “Kathy Griffin Gets More Than She Paid For At A Journey Concert!”



  1. 1

    Salahi's vag reaks of Chardonnay and cat poop



  2. 2

    LOL



  3. 3

    KG and Salahi belong in the same asshole together…both are insufferable bitches and fuckin idiots.



  4. 4

    She is sooo ugly, inside and outside…ugly!



  5. 5

    I want to hear Kathy Griffin talk about Salahi in her act!!! Kathy Griffin is so funny!!!! Love her!!!



  6. 6

    Lmao - So true !!! I love Kathy … I know people who don't care for her at all & I wonder .. WHY ?? She's funny as f*ck !!



  7. 7

    That same thing happened at the Denver concert… Minus the Kathy Griffin part.



  8. 8

    OMG how true! Journey, what a sad embarassment! First they boot Steve Perry, & now they resort to someone lower than a Kardashian! Oh, how the mighty have fallen!