Home Videos Photos

It's Here! Listen To Madonna's Give Me All Your Love In Full! HERE!

| Filed under: MadonnaMusic Minute

Get ready, everyone!

The new Madonna single has LANDED!

Check out the demo of Her Madgesty's new single off of her still-untitled twelfth album, Give Me All Your Love (above)!

It sounds like William Orbit produced this track! It's like 80s meets Beautiful Stranger meets 2011!

LUV MADONNA!!!

Tags: , , , , , ,

11 Celebs Who Are Notorious For Being Not-So-Easy To Work With!!
Beyoncé's Best On Stage Looks: See The Evolution HERE!
Perez's Pics Of The Week: Sept. 5th-12th, 2014
Nicki Minaj Isn't The Only One! These Pop Stars Sampled Classic Hits In Their Songs Too!
Celebrities Rapping!
Hollywood’s Elite Club Of Celebrity Triple Threats!
Email this  »

125 comments to “It's Here! Listen To Madonna's Give Me All Your Love In Full! HERE!”

More comments: [1] 2 »



  1. 1

    umm, what is this? they want our reaction and then when people dissed it, they'll say its a B-side? This is no good.



  2. 2

    LOL…I literally can't stop laughing!!!!!! WHAT A JOKE!!!
    LMAOOOOOOO



  3. 3

    its AMAZING .its getting huge reviews alreaduy and its only a demo. and perez this is not orbit production.this is martim solveig production.orbit will produce 8 songs from amdonna new album.ppl are even mroe excited about that.if this is cool imagine ORBIT TRACKS.are more deeps.they will havean orchestra too.amazing
    MDONNA IS A GENIUS



  4. 4

    ADDICTED OMG PERFECT FOR SUPER BOWL….. cant wait to hear the whole album… specially orbit tracks…we dont know if this will be the 1st single or just used for super bowl..but we know that everybody is lovin this and this is freaking fun QUEEN IS BACK….



  5. 5

    The fact that she's been in the industry for decades and THIS is the best she can do is sorta sad. It's very Heidi Montag meets Katy Perry-wannabe.



  6. 6

    Wow. How does she make her voice sound so young? This song would be more appropriate for Cher Lloyd, or some other teenage girl - maybe Beiber.

  7. Dawo says – reply to this


    7

    I love it :) but I think its NOT the first single release from the album ;)



  8. 8

    Original?? Its sounds like a mash up of Toni Basil's Mickey and Jane Weidlin's Blue Kiss….I was hoping for something better…:(



  9. 9

    [re=5926452]Re: I



  10. 10

    Very Kylie X Tour (cheerleading Kylie! We Love it!) Total Disappointment. Very dated.



  11. 11

    my opinion hasnt changed since you released and took down the demo earlier lol its still an OLD thrown back album. if i wanted her old stuff i would just buy it this is nothing new and not even all that good! there comes a time when your just too old to watch cartoons, play video games, and sing tween songs!



  12. 12

    crap. everyone who thought the shiz she got from hard candy would make her take the music back to its roots and make real tunes again will be disapointed. this is crap, paint by numbers rip off of everything thats out there from girl singers half her age. no class here. every record does sound the same.



  13. 13

    Re: kirknyc24 – lol listen everybody is lovin this… and noone said this will be the 1st single….. this is just a fun song for super bowl…. and madonna with martin solveig.this doesnt sound like that.ur copying yahoon review ahaha.so u could also say this si a strong single like they said….. gaga fans are so sad…



  14. 14

    I Love it !! + Lifetime Madonna Fan +



  15. 15

    LUV madonna LUV yes i wannnnnnnaaaa madonna rocks



  16. 16

    Ummm i love madonna but this song will not do well!! It just sucks!!

  17. jham says – reply to this


    17

    Hey Mickey meets Leader of the Pack meets Beautiful Stranger - verdict's out for me . . .



  18. 18

    LADY FLOP, FLOPNET, FLOPTINA, FLOPHANNA, FLOPNEY, FLOPYONCE…I am sure with this song, haters gonna include the name FLOPDONNA in the FLOPCLUB…LOL.
    Btw, I love them all :)



  19. 19

    everybody is loving this.so many gaga afns ..so jelaous cause a M demo was trending all day?its only a demo and its trending.just wait for the album and tour.UNIVERSAL STUDIOS DESCRIBE TEH ALBUM AS MASTERPIECE.ITS ALMOST DONE.MADONNA AND ORBIT TOGETHER IS AMAZOINGGG RAY OF LIGHT 2…. madonna rocks…. this is freaking fun for super bowl.madonna and martin solveig..this is not like teen… this si european music.chic fresh amazing. young.M is QUEEN…. her fans are young…. shes the best.. and thats her voice…. amazing.i have a huge feeling.this will be a huge comeback…. go awy gaga …. madonna in 30 years kkeps ppl ecited.u already flopped



  20. 20

    orbit is giving us amazing things about the album.this will be huge …hes a genius and madonna too..so… ray of light 2.deep songs strong ballads strong lyrics.power to the rythm and even will have a orchestra.wowow… this is for super bowl…..can be on the album but the entire album will be M and orbit..this willbe just another thing. but its good too



  21. 21

    Welcome back Madonna. I hear classic Madonna mixed with The Bangles.



  22. 22

    Flop you ass.. Lady gaga suck's.. Ladycopy.. This is Madonna… The Queen Of POP!!!!!



  23. 23

    Re: Truth_Is_A-Virus – dear this is not HC …are u serious.this is for super bowl.its a demo.DAH.. and this ia nothing to do with HC… universal studios and orbit said the album is a masterpiece…madonna album will be with orbit.like he said deep song,deep lyrics even an orchestra….this is just for super bowl…… this is not orbit work… and its a lot of fun…this is like hung up.wake up asshsole…. everybody loved it… and madonna ahs many young fans in their 20s like me.this is european.fresh.even kylie minogue loved it. madonna rocks… and her comebck is huge… madonna salbum wont be like this…this is the only song that isnt produced by orbit.so shut up.dont judge …u didnt listeneed… serious…. lets stick together….. and ppl are lovin this…. TT all day



  24. 24

    meh- its ok. Not worth downloading…



  25. 25

    I was hoping that it would be great, but I really dislike this single. :/



  26. 26

    This shit sucks!! Especially coming from Madonna!!! You expect more from a legend; not some crappy shit!!!!



  27. 27

    Wonder how long before Lady Gaga rips it off?



  28. 28

    Can't decided if I like it. It's ok, but I don't like the L-U-V Madonna part.



  29. 29

    Such a fun track, way better than any of those bombs Gaga released of her new album.



  30. 30

    Re: lington – Seriously, must you infect every Madonna related thread with your insane mental rambling spam? Sit the fuck down and grow up ok? As for the song, I love it and it is very catchy however it seems very juvenile for a woman of her standing, age and career. It's more like a fun 3rd or 4th single choice. While i think its a great pop song, I'm not convinced its an ideal choice for a lead single of a brand new comeback album.



  31. 31

    What the Hell happened to this "artist" ? There is such a thing as being retro , but then there's retro that no one waned to hear even back then !! This is horrible. Forget about the words, I could forgive ridiculous lyrics if it's a song that I can dance to . How can you dance to this shit ?



  32. 32

    yeah its catchy but its not a mega single…we need a strong lead off single for Madonna who is now making a come back. the lead off single needs to be more than STRONG ! the song doesn't sound madonna-ish and its a little too bubble gummy in its approach. i think it really would help if there was something more edgy and attention grabbing in terms of its melody and arrangements. Expect MORE !



  33. 33

    Y A W N MADONNA!

  34. 3l$@ says – reply to this


    34

    song sux



  35. 35

    Sounds like a rip off !
    'Beat of My Drum' by Nicole Roberts got similar lyrics and beats! and is actually better than this!



  36. 36

    It's catchy. Not as bad as people out making it out to be. Besides it's just a demo. Can't wait for the finished version ^^.



  37. 37

    I'm in love with this song OMG OMG OMG Madonna's is back I don't think its the first single….I can't wait for the William Ordit tracks….Perez we are such Madonna Fans I love it!



  38. 38

    is good the original will sound way better im sure



  39. 39

    is it a DEMO or not? somebody knows?



  40. 40

    I'm half way through this song and it's already old. I like Mads but this is a little annoying. She needs to ditch the LUV Madonna crap for a start.



  41. 41

    in the dubstep break sounds a lot like a Britney's song!

  42. 7897 says – reply to this


    42

    It kinda reminds me of Mickey, by Toni Basil. It's really lame ! F-L-O-P !



  43. 43

    Re: lington
    She could release a demo of her farting, and you'd think it was brilliant. Sorry, but this sounds kind of pathetic. It would sound pathetic if a 20 year old released it. The whole cheerleading thing has been played out years ago. For a woman who once seemed to have a keen eye on the underground and what was up-and-coming, she seems very much out of touch these days.



  44. 44

    its funny how people rip Gaga for having the phrase "Gaga" in a few of her songs, for a total of maybe 10 seconds with all of them combined, but Madonna can do the same thing X100 in ONE SONG and people love it!!!



  45. 45

    The only reason its a demo is because Nicki and MIA parts hasnt been added in yet, but this IS the finished project Re: MarLar1942 – HA! I actually laughed out loud when i read your comment

  46. bcb says – reply to this


    46

    Madonna is capable of soooo much more than this!!!



  47. 47

    what a fucking joke…. this old broad needs to realize that she's an old broad. way too old to be making music for 12 year old girls. guess she hasn't looked in a mirror lately.

  48. GIO says – reply to this


    48

    this is 80's MADONNA DOWN! LOVE IT!

  49. GIO says – reply to this


    49

    Re: ms trudy – yeh yeah yeah everyone is a critic with a keyboard…don't buy it…

  50. GIO says – reply to this


    50

    Re: pie107 – according to her publicist…it is in FACT a demo.

  51. 6one9 says – reply to this


    51

    Digital“““““““ much??



  52. 52

    Viral… across the planet in less than an hour… and it's only a demo. Bow to the Queen.



  53. 53

    Re: GIO – did you not read my comment?



  54. 54

    OMG..EMBARRASSING..I JUST WANT TO RUN AND HIDE…I KNOW EXACTLY WHAT THIS REMINDS ME OF… "KIDS INCORPORATED". K..I…D..S… KIDS! INCORPORATED!! OMG..GROW UP MADONNA!!! WHAT IS THIS? IF THIS IS ANY INDICATION OF THE ALBUM..THIS IS EXTREMELY BAD. WHERE'S THE INNOVATION? WHERE'S THE MADONNA WE LOVE? WOW..



  55. 55

    FOR THE QUEENS THAT SAY THAT THIS IS "AMAZING"…REALLY???



  56. 56

    I bet she recorded this track in 1984 and is releasing it now! She sounds like the early 80s Madonna there. Fun song though, have to admit it…it will be hilarious when a buffed-up grandma shows up during Super Bowl half-time to sing this!



  57. 57

    its not even early 80's madonna..it's just really really bad.



  58. 58

    Ugh, this is really really bad. Madonna….back to the drawing board!



  59. 59

    Lighten up people! If another muscian does something retro, they're "BRILL!!!", Madge does it, and everyone slams her. I think it's fun and reminds me of her early days! And to everyone who says she's old..how many platinum albums do you have?



  60. 60

    Given her track record I must say Im completetly underwhelmed.



  61. 61

    THEDAVID01…C'MON NOW..REALLY? THIS IS REALLY POOR RETRO…NO ONE IS COMPARING IT TO GAGA…THIS IS JUST FLAT-OUT HORRIBLE!! SHE NEEDS TO GROW UP…I SAW…MADONNA-GREATEST HITS FAREWELL TOUR. AND CALL IT A DAY…IM ALL SET…



  62. 62

    I just listened with headphones rather than shitty little computer speakers and the song came to life with bass and other sounds. As with most songs….for me one listen is rarely enough to decide how much I like or dislike a song. Definitely a grower~



  63. 63

    I LOVE how everyone is trash talking this and saying it's "old" and 80s…..uh wtf was Lady gaga trying to do with born this way? COMPLETELY 80's but failed at it. I love this because this is NOTHING like you'd expect to hit the air waves right now it's weirdly refreshing, it's like 80's but MADONNA 80's…you know when she skull fucked everyone with her music? yea, im excited for this album lol



  64. 64

    I think people are reading way too much into this song. They invested an unbelievable amount of high expectation, only to lead themselves to disappointment. It's really not a bad song! It's the demo, for christsake! If you listen closely and notice how there's really no bass or excess "music magic," it's obvious that Master Orbit has yet to cast a spell over the track. Have faith and be patient!



  65. 65

    She is the most pathetic woman ever. Lady Gaga put her name in the lyrics, now Madonna does the same. Fucking hell she's desperate. LOL. Madonna is a talentless copycat whore.



  66. 66

    Re: tellall – What like madonna did in 4 minutes, 4 years ago before Gaga was on the scene? Please….do some very basic research if you are going to run your mouth off, otherwise you look like a prick. Comprendez?



  67. 67

    and that picture is all types of FIERCE lol



  68. 68

    they want to create buz and they did.. nobody knows if this is the lead single yet some sites report it just the song for the SB like candy shop was made to open her last tour. Even though it reminds me of beautiful stranger which I was never crazy for I think this single is better. I want to her what she has done with Orbit cause I want deep emotional Madonna back.



  69. 69

    Re: Shaniqua Jones – 66 - Madonna stole the chorus to 4 min from Michael Jackson. She stole the video to Material Girl from Marilyn Monroe. She had to sample ABBA to get a number one. She's a talentless piece of garbage who never could sing. I can't stand listening to her singing. NO TALENT!



  70. 70

    Re: Shaniqua JonesRe: tellall – 4 minutes



  71. 71

    Madonna is a fucking T H I E F !
    |
    judiciaryreport.com/madonna-copyright-infringement.htm



  72. 72

    Madonna is a cheap bubblegum pop tart. She'll never be an iconic woman like Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor, Sophia Loren, Marlene Dietrich or Greta Garbo, no matter how many times she steals their looks and styles. Madonna is pure trash with money.



  73. 73

    What happened to the Madonna of Ray of Light and American Life? This sounds like [pre-recorded, insert Madonna] crap like Hard Candy. If you're not starting trends, you're following them. This feels follower-ish.



  74. 74

    I don't know. I want her to do more light and happy stuff but this is kinda overboard. I dig the feel of it I just think the melody and the lyrics are too corny!!!!



  75. 75

    First off I lost all respect for Madonna when she started treating her fans like shit, then when released yet another song, this album will flop just like the last few did. She cant really even sing that strong and this song sounds like something a teenage girl would sing, not a 50 yr old woman. She is already trying to pimp out her kid too..so sad..she needs to go away.



  76. 76

    Okay….I SOOO luv Madonna…there' is …a Certain…KinWomanShip there…B U T…

    wellll…I heard it…then I HAD TO STOP…then I had to RE F L E C T…

    ..T H E N…okay…its just like,,GURL…I'm ah listening to this going…YOU AINT twenty singing bout LUUUUVVV in your real life

    GET F RICKIN ]]

    REAL

    singabout your age and your experiences…this sounds like a remix of Blondie Wanna Be Isms



  77. 77

    !!!! it's GREAT!!!!
    it's about time … i'm so tired of the Ga's weirdness :P



  78. 78

    The more I listen to this song the more I like it!!
    very addictive I like the 80's vibe of it!!
    very good pop song!!
    Two thumbs UP!!!!



  79. 79

    This song is so good i can't stop singing it L - U -V MADONNA



  80. 80

    I love it!!



  81. 81

    it's about time!!! :P
    great work Madge … finally artists who are real performers are back - who can both sing and dance well :D
    finally … i'm so tired of Ga's weirdness! :P
    …. at least Madge is an honest-to-goodness bitch (not a pretend one!) and we all know and love it!!!!



  82. 82

    Re tellall….what a c**t u r!! Ok so u don't like Madonna, fine but to call her talentless & thief is frankly pathetic!!! Not even her biggest enemies would deny that she is a very talented woman, eventhough they might hate everything she does. As for her never being an icon like Liz, Maralyn, etc well love ur right she will never be like them because like it or not she is probably bigger than all of them put together!! She is the most successful female recording artist ever -period and nothing u say will change that. Everyone in music, film fasion etc has always copied and borrowed ideas and always will, it's how u use them re-invent them and make them ur own that counts. Madonna has never been afraid to experiment, try new ideas. She has always provoked this reaction since day one & it always makes me laugh because she doesn't give a fuck what u & the rest of the haters think….oh yeah btw i fucking love the song!!!!!



  83. 83

    I am the ULTIMATE MADONNA FAN and even i have to say this is garbage. William Orbit is such a whack producer. Everything after Ray Of Light was whack. I wis she would've worked with some hotter producers. I'm SOOOOOOOOOOOOOO disappointed. She's gonna let Gaga steal her crown. I HATE this song so mad at her. I wish she'd get rid of her management. they make all the wrong choices for her music



  84. 84

    Re: antcandy – Britney already stole Madonna's crown and is, therefore, the queen of pop. It's been that way since Hard Candy, plus Celebration is a flop too. I really don't predict any success for Madonna in music anymore, because this shit sounds corny as hell.



  85. 85

    Re: MarLar1942 – LOL I busted out laughing upon reading your comment. She needs to start singing and stop cheerleading.



  86. 86

    Re: kholden622
    Hopefully Orbit will cast a spell over this dreck and make it disappear altogether.



  87. 87

    I Love it! Good luck Madonna.



  88. 88

    Madonna is finished. Good riddance.



  89. 89

    Re: tellall – Hahahaaaaaaaaa you Gaga lowlifes are all the same. Madonna will always be the Queen and you will always be here bashing her because you're a piece of shit. I thought Gaga preached about love and acceptance. Looks like you have neither, just like most the monsturds who got sucked in by Gaga's phony message. 2 to 1 you're a virgin. I'll take that bet.



  90. 90

    Re: Lady Who? – 89 - Madonna never could sing. Her music sucks. She had to sample ABBA to get a number 1. Without stealing Madonna has nothing. She's a CEO cocksucking whore.



  91. 91

    Lady Gaga knows she has already won.



  92. 92

    This song is amazing I'm in love with it… its on repeat!



  93. 93

    Re: LizardKinG
    Lady GaGa wouldn't waste her time ripping off this shit.



  94. 94

    OMG FINALLY A NEW MADONNA MATERIAL I CAN COPY!



  95. 95

    hopefully the finished produst is tons better



  96. 96

    Re: Midnight Empress – what , shitney can t sell albums ff only has sold like 1.5 ww , 0.7 in us , hard canduy has dols more than 3.6 ww , also celebration sold 2.3 and it will sell more with madonna s new album , shitney s last recopilatory sold only 0.5 , SHITNEY CAN T SELL , also madonna s last tour was the top grossing tour by a solo artist all time , SHITNEY IS SHIT NEXT TO MADONNA



  97. 97

    Well I still hope this one is actually an outtake from the album, but guess it’s not. And considering all the fuss - it’s indeed the lead single. “Leaked”.. sure. And was that Nicky Minaj voice? But where is the fire for Christ sake? For a cheerleading song - very mediocre. For Madonna song after a long break - it’s a disappointment.



  98. 98

    Fun and fantastic…L-U-V Madonna!!!!!!!!!!



  99. 99

    NO WAY is this a single on her new cd!!!!!! It just cant be! This is too gwen stefani, katy perry bubble gum pop. I hate it. Madonna needs to be deeper than this!



  100. 100

    Ewww….sounds like something Avril would do. HORRIBLE

More comments: [1] 2 »