Home Videos Photos

Weinstein Wants Katy Perry To Be Marilyn Monroe On Broadway! Joyous!

| Filed under: Broadway BabiesKaty Perry

katy perry marilyn monroe blonde smurfs premiere

LOVE!

Harvey Weinstein wants Katy Perry to be the next Marilyn Monroe! On Broadway!

His latest film, My Week With Marilyn, is about to debut in theaters with everyone thinking it's gonna rack up tons of accolades.

And if and when the success hits like anticipated, Harvey is serious about turning it into a Broadway musical with Katy as the star.

The legendary movie man says:

If the movie works, I would try to make it a musical and I would go to Katy first. I think she can play Marilyn on the Broadway stage. I think she would be amazing. Katy posted about [the movie] on her Twitter and Facebook and the next thing you know 250,000 people have downloaded the trailer in an hour.

Oooh, Harvey! We agree! We agree VERY much!

Weinstein and Katy recently worked together to make a MWWM/The One That Got Away mashup that is unbelievable!

U can watch it below. It kind of frustrates us a little because it makes us wanna see the movie that much more now!!

[Image via HRC/WENN.]

Tags: , , , ,

Email this  »
Celeb Breakups Of 2014!
Best Bodies Of 2014
This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams
Perez's Pics Of The Week: Nov. 29th - Dec. 5th, 2014!!!
Separated At Birth! Celebs Who Look Alike!
Our Favorite Sexy Celeb Santas!

25 comments to “Weinstein Wants Katy Perry To Be Marilyn Monroe On Broadway! Joyous!”



  1. 1

    This no-talent hack cannot sing.



  2. 2

    This bitch should be the new Wonder Woman in the movie version.



  3. 3

    Far F'n out!!! I would move to New York to watch KP as Marilyn Monroe, in a Weinstein Broadway production. Katy….DO IT!!!



  4. 4

    if i was a big marilyn monroe fan, id be pretty outraged by this. well come to think of it, to put katy perry on broadway period is a fail all on its own.



  5. 5

    Re: sweetness16 – So funny how different people have such a different perception of this. It's cool!



  6. 6

    Re: Wild-Guitar – She writes all her hits, 6 of them from one album, what do you do? Look like a tranny mess? Yeah, just shut up already, you obviously jealous bitch!



  7. 7

    Re: ParisIsBurning – I don't think she'd make a good new Wonder Woman, but maybe Marilyn on Broadway…that would be cute; she has the charisma for it.



  8. 8

    Sure, if you want to commit Broadway suicide…



  9. 9

    Perez,

    Surprised you didn't suggest your buddy Gloria Estfan she is about the same age as Marilyn, if Marilyn were still alive 82 years old



  10. 10

    if she even did something on broadway at all, i could probably understand her doing a Betty Boop musical over marilyn monroe. her pulling off betty boop would be a much more adorable and entertaining idea as a musical and fits katy as a whole moreso but marilyn? she needs to take A LOT of acting classes and really needs to study marilyn like michelle williams did.



  11. 11

    Not a good choice Katy has no talent and is overrated by far. Even Lilo Hohan would be a better choice for this role, she has lot of things in common with Marilyn Monroe.



  12. 12

    Oh god no, I find myself enjoying her music sometimes but her voice live is awful not to mention she sounds like nothing like marilyn



  13. 13

    Re: ParisIsBurning – agreed



  14. 14

    Soooo… they want her because she is popular and would bring lots of fans - but talent isnt THAT important..



  15. 15

    OMG SHE CAN'T SING LIVE!!!!! she can do pop and this people expect her to be at the broadway level!!!!!!! somedays I just wanna throw all my broadway dreams to the garbage talent does not count anymore nowadays!
    I love daniel radcliffe but it was a horrible idea to put him in a broadway musical I understand they want fans to come to the theaters but it's just not right, some people don't care but it is very important to have people with talent and studies there otherwise broadway in 10 years will be shit



  16. 16

    Who cares if she cannot sing, Marilyn sang pretty awfaul too. Her blonde hair made her a beauty and with her sex appeal and her cutie lil girl voice she conquered anyone and anything. Katty is a pretty girl, dont doubt she would look beautiful, yeah she sings like trash and her music is "easy listening" (lol) but you dont need to have a huge talent to play Marilyn.



  17. 17

    Successful as she is, Katy Perry does not have a brilliant live singing voice and stage musicals require a projection and clarity of which I doubt she is capable. She also looks absolutely nothing like Marilyn, then again neither did the actress in the film really. There is a world of difference between singing bubblegum pop and singing on Broadway and I'd say Katy is highy unlikely to bridge the gap ;o)



  18. 18

    Better Gabor!



  19. 19

    Re: LE BAMBI LOU BOP SHE BOP

    You are a cun*t. None of your fucking business what I do, motherfucker.



  20. 20

    Re: Judyg73 – Exactly - he didn't say that she should do it because she has the singing or acting capability, just that lots of people downloaded the trailer. Ah, love when Hollywood is blatantly obvious about their desire to make money > making quality productions.



  21. 21

    Re: Wild-Guitar – LMAO shut up and go put yourself out to pasture you stale, old cow! It's so funny how you think it's perfectly acceptable to talk shit about people but when people talk shit about you all of a sudden you get defensive. If you can viciously dish you shit then you're going to get it right back.



  22. 22

    I'm sorry but she is no way anything like Marilyn Monroe and that is a terrible idea.. she sounds warped .. just no..brainless dumbasses



  23. 23

    He said in 5 to 10 years. LMFAO!! Yeah, that's gonna happen!! OMG!!



  24. 24

    Um.I don't think Katy Perry would be the right choice for it.I mean.she's a pop star.not a broadway star.and my boyfriend,Dan Rad is the obvious person to be on broadway. besides,he's got the charm,looks and voice for it.and I start melting everytime he sings and moves.



  25. 25

    What is with all this Marilyn hype recently? MARILYN CANNOT BE RECREATED. I can't speak for the film, for I have not seen it. But I'm sure I won't be able to see past Michelle Williams playing Marilyn as a role. AND KATY?!? AHAHAHAHA she could NEVER in a million years have the acting chops to play someone as complex as Marilyn, on or offstage. The critics will eat her alive. She should just stick to bubblegum pop, and being mediocre and talentless.