Home Videos Photos

Why Is This So Amazing!!!

| Filed under: Silly!

We can't understand it. We don't want to understand it. We just want you all to watch this with us and experience a weird sense of joy that only this kid can bring.

We give you … Tommylife! And his soon-to-be hit song Accordion Boy!

Somewhere at the Ark Music Factory right now, someone is banging their head against their desk for missing THIS!

SUPER HIGHlarious!!!

Tags: , ,

16 comments to “Why Is This So Amazing!!!”



  1. 1

    somebody get this kid a stick of butter pronto!! lol



  2. 2

    I love how anNO MMENT OPTIONS, but people will always post comments on the next post!! COWARD!!!

    Why don't do you want to hear that kids go to school to lEARN!! not to talk about gender issues. wtf is wrong with you asshole? don't you see where our kids are today witht he media and oversexualization? enough is enough! this is not evne about gay, this is about sex. KIDS SHOULD NOT BE ENCOURAGED TO OPENLY DISCUSS SEX. They should be discussing school, family values, college.



  3. 3

    OMG! Hilarious! btw did he find butter?! LMAO



  4. 4

    Haha love that guy!



  5. 5

    This is just brilliant! I don't really understand where he got the background dancers though….put some hot people in there and you have yourself a hit! catchy song!!!



  6. 6

    IT'S JUST A GAGA'S PAPER GANGSTA RIP OFF!!!!!!!!!!!!!!



  7. 7

    Sanjaya LIVES!!!!!!!!!!!



  8. 8

    oh so he is a boy ok. I liked it lol it was funny esp the serious accordian player. Hope he got some butter :P



  9. 9

    OMG! This is so funny. What's with that face he keeps making? He looks as if he's constipated or prairie dogging ha ha ha. I love the part when he says Whyolin, instead of Violin hahahaha. Oh and doesn't he look like Justin Long??? I know!!!! LMAO!



  10. 10

    Accordian Boy should be introduced to Weird Al.



  11. 11

    Isn't this the same guy who last week put out a video telling us off for Norway not having butter? Take a look at: A Butter message to the USA! on you tube…..



  12. 12

    Re: TeamTittyTape – really? I hear the vengaboys song (the one on the six flags commercials)



  13. 13

    The song is actually okay if you can ignore the lyrics.



  14. 14

    oh come on Perez this is so bad



  15. 15

    haha- i love the fact that people think this guy is serious in his videos. He is a fictitious blogger. The real guy is an actor from a TV-show in Norway. He is funny though…



  16. 16

    Haha. I'm from Norway myself, and this guy is so not real. He's real name is Bjørnar Løberg (bjornar loberg) and he's a norwegian stand up comedian that started a blog to make fun of other bloggers, and artists like Rebecca Black. He's not gay - he's 100% straight, just ask his girlfriend. ;)

    So don't worry, you guys, we might have some awkward people in Norway, but we haven't made it to the rock bottom yet!