Home Videos Photos

Emeli Sande Killed It When She Filled In For Sia At The NRJ Music Awards!!

| Filed under: Music MinuteSiaDavid GuettaEmeli Sande

So get this! Sia was supposed to perform live with David Guetta at the NRJ Music Awards, but she couldn't make it!!

Luckily, the very talented Emeli Sande was able to fill in for her at the last minute!! Yeah, we bet David's her newest #1 fan, LOL!!

So Emeli went to Cannes and KILLED IT with David on Titanium!! So much awesomeness in one performance!!

U really gotta check this one out URselves!! PresSsSsSs PlaayYy!

Tags: , , , , , , , ,

Email this  »
Perez's Pics Of The Week: Dec. 6th - 12th, 2014!!!
The Golden Globes Nominations Are IN! See Who Earned A Spot On The Ticket HERE!
Perez's Pics Of The Week: Nov. 29th - Dec. 5th, 2014!!!
Sam Smith, Sia, Taylor Swift, & More Lead The Pack In Grammy Nominations!
Jake Miller's 22 Hottest Pics To Celebrate His 22nd Birthday!
Most Commonly Misheard Song Lyrics!

7 comments to “Emeli Sande Killed It When She Filled In For Sia At The NRJ Music Awards!!”



  1. 1

    She sounds a lot like Mariah! Good to hear some real talent for once! BUT, I don't think this performance was that good. She's done better.



  2. 2

    I think more like Killed The Song. She sounds like shit. The original SIA sounds way better live



  3. 3

    um. that was bad. that was really, really, really bad. and lana del rey bombed on snl eh?



  4. 4

    were you smoking Crack? She's sounds HORRIBLE!!!



  5. 5

    I LOVE IT LOVE IT LOVE IT!!!!!!!!!!! Better than the version w/ Sia!!!



  6. 6

    Re: Chicken29 – What, you're kidding. Sia is amazing and it makes me so sad she wasn't there to sing her own song. It looked like this girl was struggling.



  7. 7

    Perez wtf are you talking about this is horrible