Home Videos Photos

Kat Graham WERKS IT OUT Live!!!

| Filed under: Music MinuteKat Graham

Watch rising pop star Kat Graham give a stellar live performance of her killer new single, Put Your Graffiti On Me, above!!

Whip that ponitail, hunty!

So fierce!!!!

CLICK HERE to purchase Put Your Graffiti On Me right now on iTunes!

Tags: , , , , , , , , ,

Email this  »
Most Commonly Misheard Song Lyrics!
11 Songs You Didn't Know Were Written By Sia!
Celebs Who Have Been Caught Lip Synching!
Gwen Stefani's Rock Steady Style Evolution
11 Celebs Who Are Notorious For Being Not-So-Easy To Work With!!
Beyoncé's Best On Stage Looks: See The Evolution HERE!

24 comments to “Kat Graham WERKS IT OUT Live!!!”

  1. Gonzo says – reply to this


    1

    She is not gonna happen… (Too much hairography so….tag me!)



  2. 2

    dude how many years you gonna beat this dead horse. wheres your singer whos better than justin timberlake

  3. naira says – reply to this


    3

    wack as hell….i'm not a star and i can do better…she needs to stick to acting if she even does a good job at that..don't watch the show she's on, but music is not for her…and perez quit supporting and encouraging ppl that have no talent just cuz they're ur friends. u need to tell her the truth, but then again u know no betta!!!!

  4. naira says – reply to this


    4

    wack as hell, this chick is not making it in the music scene. not this year nor next. im not a celebrity and i can do better. and perez quit lying to ur friends, if u were a true friend, u would tell her the true, ppl like her just block other talented ppl from shining.



  5. 5

    WERKS? …aint never gonna happen. ever.



  6. 6

    WERKS??? aint never gonna happen. ever.

  7. Kat Graham Whore says – reply to this


    7

    I'm a silly tart doing a twat dance and swirling my hair!!!
    Perez is going to make me rich and famous!!!

  8. COME ONNN says – reply to this


    8

    omg love you perez & she is cute enough but she IS NOT going to happen…..she should stick to acting before she ruins her image with this SHIT she puts out. HAVE SOME RESPECT GIRL!

  9. perez wake up call says – reply to this


    9

    Seriously ?

    Perez ! you claimed you know music..
    and you called this live ? this is not live at all !!!
    she just sing on the top of the recorded version of her voice… not LIVE at all !!!

  10. noneya says – reply to this


    10

    Garbage.



  11. 11

    Her music is awful. I love the Vampire Diaries, and I like the character Bonnie, but she isn't on screen much. I wish she would stop this whole music thing and focus on her acting, because that is where she has a chance to succeed. Less of this, more of her on TVD.



  12. 12

    IT's so obvious that he's a promotional tool. He seriously cant spot good music, lots of hot and more misses with him. He's overbearing when he likes something.

  13. r0bz says – reply to this


    13

    Its funny theres not even one positive xomment. ITS NOT GONNA HAPPEN BONNIE LET IT GO YOUR SUCK AS A SINGER. SHIT. JUST SHIT.



  14. 14

    I think the only "LiVE" part to that performance was her heavy breathing.
    Poor girl, I'm sure she's worked hard but this is really not her calling.

    Calling her a singer is a stretch , maybe a dancer who mimes is a better description

  15. Blair says – reply to this


    15

    Go Kat!! You are awesome and a triple threat as a singer, actress and dancer!



  16. 16

    Beauty to expose my love you much between quarterly



  17. 17

    Your love is tired in the eyes of the people in my heart the most beautiful taste

  18. Doina says – reply to this


    18

    'Put your grafitti on me' seriously?? What does that even mean!?



  19. 19

    YEAH, WHIP THAT "PONITAIL, HUNTY"!!!!!!! *rolls eyes at your errors*



  20. 20

    and *rolls eyes* at her… she is boring. take your hair out of that stupid ponytail FFS.

  21. Coqi says – reply to this


    21

    Notice how bored the crowd is? Yeah so are the rest of us.



  22. 22

    I think she's a good dancer and performer, I really like the song and she is an attractive girl. And her ass is FOINE.



  23. 23

    this song is so stupid.

  24. Blair says – reply to this


    24

    Go Kat! You're awesome!