Home Videos Photos

Lil Kim Brings Out Missy Elliott & Eve On Tour!!

| Filed under: Music MinuteMissy ElliottLil' KimEveNicki Minaj

Gurrrl Powah!!

Lil Kim gave the Bronx quite a treat Friday night with her Return of the Queen tour!! Like - BIG BIG treat!!

Not only did she have Saigon, Papoose, Cassidy and Shyheim open up for her, but she also brought out some very big-named friends during her own show!!

Imagine the crowd's response when Eve AND Missy Elliott came out for Hot Boys!!

Well… actually, you don't have to… haha! Because we have the performance for you instead (above)! UR WELCOME, UR WELCOME!!

We even hear she addressed the Nicki Minaj drama by telling the crowd to not even focus on it. That night was ALL about the fun!! Whoo!!

Tags: , , , , , , , ,

Email this  »
This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams
Perez's Pics Of The Week: Dec. 6th - 12th, 2014!!!
32 Of Nicki Minaj's Hottest & Wildest Looks!
Perez's Pics Of The Week: Nov. 29th - Dec. 5th, 2014!!!
Winter Bikinis! It's Cold Out, So Heat Up With These Hot Celebs Showing It All Off!
Fleshback Friday: Celeb Buttz!

12 comments to “Lil Kim Brings Out Missy Elliott & Eve On Tour!!”

  1. twatcher says – reply to this


    1

    !!!!

  2. Rashmi says – reply to this


    2

    Good one…



  3. 3

    Where is the story about the couple that has been charged with perpetrating their own hate crime? (KMGH-TV) How does that fit your agenda?



  4. 4

    KIM FOREVER and eve's lookin' GOOD!! poor nicki. where she gonna be in two years?? lol!!



  5. 5

    Re: FatAzzPooHeadDoodle – Yeah…hi Kim!



  6. 6

    I'm tired of looking at this UGLY, fat, dated, bitter, evil (is responsible single handedly for MILLIONS of animal deaths for her fur coats!) amateur piece of poop! Nicki has more talent in her left nipple then this sack of cow dung!



  7. 7

    Lol nicki is touring Australia right now, her own arena shows which sold out in 5minutes!!! Kim is good but nick raps and sings. Sorry haters but nicki will be good forever!



  8. 8

    Also Kim probably had all those guests cause she boring as he'll on her own lol!!!!

  9. mike says – reply to this


    9

    Re: BeyondAmazing.
    Hmm isn't is funny how Kim was actually just in Australia at a SOLD OUT arena months ago with no new music out?
    ALSO… perhaps you should check nick's tour info sweetie cause Nicki and Kim booked THE SAME VENUES in Vegas. Not to mention Nicki is in her prime still doing the same THEATERS kim is doing. Check the tour dates before opening your mouth.

  10. mike says – reply to this


    10

    Re: BeyondAmazing.
    And also… please explain if nicki is sooo much better why is she ALSO booking THEATERS like Kim is doing?
    Kim has no new material out and is book the SAME theaters as nicki.

    ALSO…if nicki is so hot.. why did she have to book a venue ACROSS THE STREET from the Staples Center? why couldn't she just book the staples center? instead she is booking smaller venues.

    FYI KIM AND NICKI are BOTH scheduled to have shows at Planet Hollywood in Vegas, SAME VENUE.
    Please explain that?



  11. 11

    Re: mike

    thats da only way she get book is off her old material cuz nobody wanna hear that new bull she got out now.

  12. Mimo says – reply to this


    12

    JackWad- Then why the hell you watchin and reading about her????? Nicki wears the same stuff thanks to her trying to copy Kim so you look really foolish saying that.