Home Videos Photos

Rapper Lil Phat Found Murdered In Georgia

| Filed under: Music MinuteR.I.P.Sad Sad

Lil Phat murdered

Ugh! So sad!

Rapper Lil Phat of Trill Entertainment has been shot dead outside of a Sandy Springs, Georgia hospital at just 19-years-old.

His body was found in a car parked in a lot near Northside Hospital Woman’s Center with multiple bullet wounds.

Police are currently on the hunt for “two black males… seen running from the location at the time of the shooting.”

Stop the violence, people!

Hopefully the two alleged shooters will be caught and justice will be served. Rest in peace, Lil Phat! Our hearts and prayers go out to all those affected by this tragedy.

Tags: , , , , , , ,

Four Years Ago Today, One Direction Came Together As A Band! Here Are 20 GIFs From When They Started!
20 Celebs Who Were Homeless
Celebs Who Died Under Bizarre Circumstances!
10 Reality TV Couples Broken Up By The Spotlight!
Remembering Cory Monteith One Year After His Death
THE Most Embarrassing Music Videos!

31 comments to “Rapper Lil Phat Found Murdered In Georgia”



  1. 1

    I predicted this Ghetto Dweller's thug death a long time ago; my predictions ALWAYS COME TRUE!



  2. 2

    Late as always.

  3. Be-Atch says – reply to this


    3

    L'Il PHAT shoulda lost some of the Phat ! Guess Bro ain't gonna sing no mo



  4. 4

    Who?? RIP

  5. bobo says – reply to this


    5

    Looked like a Lil ASS!



  6. 6

    Now his family is fighting over his $87 a year royalty checks from Trill Entertainment.



  7. 7

    All rappers should be shot in the head. ALL.



  8. 8

    who is this now?



  9. 9

    Lil Phat went splat, one down, keep-em coming…

  10. mac-town 478 says – reply to this


    10

    I'll put that fire to all y'all dirty white ass bitches

  11. Marina says – reply to this


    11

    Shocking. A gangster rapper shot? Whoa. . .

  12. whaaat says – reply to this


    12

    Jesus H Christ! Northiside is a major labor and delivery hospital. These nigglets need to take their shit somewhere else besides the maternity ward to kill each other. Fucking blacks ruining everything nice.



  13. 13

    His face says it all.



  14. 14

    Hese comments are real sad!! People who think this way makes the world scary also!
    Lil Phat was visiting his GF who is having complications w/his unborn baby so he has every right to be there,he was murdered not shooting in retaliation. He was 19yrs. Old people,his life had just begun!!!



  15. 15

    LOL.. STOP THE VIOLENCE ? um the stupid rappers only speak of violence, are involved with gangs. They get (and he got) what he deserved!



  16. 16

    "Thug life" generally leads to THUG DEATH" sorry for his momma, but other than that,,,

  17. Tod Wimberly says – reply to this


    17

    I don't see how most of you people sleep at night half of you prolly aren't shit and will never amount to shit for anyone who can sit here and joke about a young man who was brutally murdered should rot in hell I'm pretty sure if this was a white male it would be a differnt story a mother loss he child have some fucking respect



  18. 18

    242 down. 483 more rappers to go.



  19. 19

    Re: BRMONIE – That is really sad, I am not into rap so do not know who he is, but condolences to his girlfriend, family and friends.

  20. Pretty blacc says – reply to this


    20

    I have never seen such a sad group of racist people in my life. This young man was someone' s father, son, and friend. We will see how funny it is when is your mother, son, friend that has been gunned down. I bet it won't be so funny then huh? I pray for you fools and most importantly this child that was left without a father! May God rest his soul

  21. ......... says – reply to this


    21

    How dare white people say stuff like this!!! Acting like some of y'all aren't pure white trash. Like you all don't kill people. Somebody needs to knock you racist hags off your high horse. If you don't like something then why look at it??? Better yet, why comment??



  22. 22

    These a$$ wipes leaving racist comments are the real fools they have to live with their ignorance an hatred. The tragic part is their to dumb to recognize their own self loathing mentally balanced people don't allow ignorance or stupidity to do the thinking for them. The real thugs are in Washington an on wall street, an in corporate America , idiots get caught up in race baiting when there are far more important issues to be addressed. The very concept of race is designed to divide an conquer an nimble minded people fall for it every time.



  23. 23

    It is not that uncommon to find someone shot in the parking lot of a (any) hospital; it's because they might have been alive and the people they were with were doing something illegal and don't want to be charged.They could have called 911 when they dumped him but that could have been tracked…

  24. Shay225 says – reply to this


    24

    To the ones thats tryna be funny, FUCK YA'LL!

  25. Zo Mula says – reply to this


    25

    Yu racist Peckerwoods this was my Cousin Older by one year Fuk Uuh an what yu goin thru web somebody Gun Yal Old Dusty Asses Down Let me Be the first tu cover yu with gasoline an smoke my cigerette to half an than throw it on yuh all yu racist Bitxhes burn in hell cuz not onli the black community but God Is gone Get Yu smh

  26. jbio says – reply to this


    26

    you need to be shot and ur whole family u just might next theres alot of people looking for u right now



  27. 27

    It's sad to see you people displaying such hateful ignorance.a person has lost their life and the racist, ignorant, simple minded, judgmental bottom feeders appear.I listen to all type s of music and not all rappers at involved in gangs and things of that nature.they're rapping about violence and you applause someone killing them……so I ask you what makes you all better than them?……..btw, you people weren't born this stupid, you were taught to be stupid, and will always be followers.

  28. rich says – reply to this


    28

    wow im so a polled at the amount of racist disrespectful comments here , this is young man man that was shot to death while viisiting his girlfriend in the hospital and half you ignorant red neck fak heads are talking shit , you can all go to hell , you'll never amount it his fame r.i.p lil phat dont listen to these idiots

  29. Jaxman says – reply to this


    29

    Re: Zo Mula – If that's your cousin, WTF are you doing on this board commenting about it? Real classy.

  30. Jaxman says – reply to this


    30

    Re: rich – They're just baiting you and you fell right into it.



  31. 31

    What the f#ck is wrong with u ppl some1died and all u can do is make nasty azz comment u ppl r truly evil and its a special place in hell for yall evil racist f#ckers