Home Videos Photos

26 comments to “facebook-i-love-the-swedish”

  1. andy says – reply to this


    1

    Oh My!!!

  2. raul z says – reply to this


    2

    wow!!!

  3. Kam says – reply to this


    3

    Too bad someone "played" with the photo. I'd play with myself even to the original:

  4. Mrs. Momoa says – reply to this


    4

    OH LAWD!..He has some huge twins.

  5. Kam says – reply to this


    5

    Re: Kam – He's Björn Barrefors, just google him ;)

  6. Virginia says – reply to this


    6

    I just want to comment - not on this photo - but on the fact that there are only four articles on this page. Back in the day when Perez first created this website, it had about 15 on each page. Given that each "click" makes him advertising money, (and he now has about 10 times the amount of ads there used to be) I can't help but think that this asshole is using crap tricks to get more money in order to keep his site afloat.
    (Like really… do a million Canadian viewers honestly visit this site each day? Or is he just counting "clicks" ?)
    The stupid "votes," (more clicks) and having to bypass articles that we can't comment on, (more clicks) along with only about 3 or 4 "comment-able" articles on each page… (more clicking onto the next pages)… It kinda makes me think that in another 2 or 3 years (months?) all this website will be is one crappy article on each page, surrounded by 100 ads.
    I just wanted to say this… it makes me think I don't really want to come around here anymore. I hardly ever post, but now, all I can think of is, with each new page I "click" onto, this guy makes money. On a really shoddy website. ugh.



  7. 7

    It also kind of looks like he has a massive vagina.



  8. 8

    He is hot though!



  9. 9

    Case of blue balls perhaps? lol they are MASSIVE!!!



  10. 10

    omg ive always hunger for some swedish sausage



  11. 11

    Re: Virginia – How about you create your own website and do it your own way then? Oh that's right, because you are a lazy troll that would rather write out a novel of pointless bitching and complaining than actually getting off your fat ass and accomplishing something…I wish he would ban you from his site, but sadly Perez is too nice for that.

  12. EM says – reply to this


    12

    I don't know why they needed to photoshop him. His body is still amazing. Here is the original I found and the one that's posted together:

  13. eric hernandaz says – reply to this


    13

    You are a sick #$*@! and a backwards pervert. Now post some cameltoe.



  14. 14

    I didn't realize it was legal to carry an anaconda in your underwear at the olympics.



  15. 15

    Re: Virginia – Just install AdBlock Plus as an addon for your browser and you'll never see an ad again..



  16. 16

    Is he not wearing underwear or something? Lol, I can't believe they allow him n public with that thang! Haha whewwwwwww!

  17. bwaykid says – reply to this


    17

    So … Björn Barrefors has a nice enough bulge in the original version of this picture … but this has CLEARLY been photoshopped. Think about it, guys, would you be able to be a functional athlete with something that size between your legs that wasn't girded? I think not. Can you imagine trying to run with that thing on the loose between your thighs? Nope. If he were that endowed he'd be wearing some better support.



  18. 18

    Helloooooooooooooooooo

  19. ONIT says – reply to this


    19

    He's studys and trains at the University of Nebraska though. ;)



  20. 20

    holy moose knuckle

  21. Jeanette says – reply to this


    21

    Hey Virginia…I get your sentitments..but everyone has to make a living some how and if you can take your passion into something other people will enjoy and get paid for it…by all means go for it!



  22. 22

    times did you beat off to this pic? Isn't he a lot old for you? he's way past 16.



  23. 23

    Totally shopped… If you google him there are plenty of comparison pics. I mean, he is seriously hot, not to mention blessed even without the bad photoshop job. But whoever decided to butcher his boy parts gave the poor guy a tragic case of Elephantitis.



  24. 24

    I LOVE THE OLYMPICS. LOL I've been seen a lot of this. And when they slow things down? Oh my ;)



  25. 25

    O…M…G



  26. 26

    Re: steviebeatie – You are a fucking psycho get over the fact that PEOPLE HAVE RESPECTABLE OPINIONS and quit forcing your insecurities on others. Youre the one who comes off looking like a miserable psychopath, not her. Go kill yourself.