Home Videos Photos Shop
PerezHilton CocoPerez Ariana Grande Katy Perry Kourtney K. Swift PerezTV

Emma Stone & Andrew Garfield: They're Disneyland's Bippity Boppity Boos Of The Week!

| Filed under: Love LineDisneyAndrew GarfieldEmma Stone

emma stone andrew garfield disneyland

Well isn't this magical!

It's Andrew Garfield's birthday week, and now that his speeding fiasco is behind him, Emma Stone is spoiling the hell outta him!

Not only did they enjoy some Malibu-boo time on Monday (his official 29th annual celebration of birth), the two decided to make us jealous by going to Disneyland on Thursday!!

We gotta give Emma some snaps! We've seen supermodels on Splash Mountain before, but nobody's hair ever looked that good going down the watery drop of death.

And OMG! We heard they bought the cutest hats!!! RuPaul must have been soo jealous of her red and yellow polka-dotted Minnie Mouse ears. Cuz those bitches be FIERCE!!

Feel free to check out more of their fabulous times below. And then try and beat us to Anaheim! LOL!

[Image via Splash News.]

Tags: , , , , , , ,

Celeb Teens Hit Up Prom 2017!
Rachel Lindsay's Best Moments From The Bachelor!
Meet Rachel Lindsay's Suitors For Season 13 Of The Bachelorette!
Celebs We Think Will Get Engaged In 2017!
Epic Proposal Fails!
Celebrities Who Started Their Careers As Reality Stars!

2 comments to “Emma Stone & Andrew Garfield: They're Disneyland's Bippity Boppity Boos Of The Week!”



  1. 1

    Ugh! They are just so adorable together. The hats and Disneyland? Love them.



  2. 2

    Good story.Love Disney, would like to get back there, but have mobility issues so I'd have to rent one of those scooters.