Home Videos Photos

Nicki Minaj & Cassie Are So SeXXXy, They Don't NEED The Boys! WATCH VIDEO HERE!!!

| Filed under: Music MinuteMariah CareyAmerican IdolPerezTVJustin BieberNicki Minaj

It's time to rage out in a cartoon, candyland beauty salon with Queen Barbz Nicki Minaj and her sweet, seXXXy lady friend Cassie!

Ch-ch-check out the eye-bursting visuals for Nicki's slick, salacious tune The Boys (above)!

A saucy picture recently leaked from the video's set showing Nicki's aquamarine head getting all snuggly in Cassie's nether regions… do these fine women get down with each other for The Boys?! Ahhh just watch and see for yourself!!!!

Any music video featuring Nicki Minaj seems to be an instant pleaser, just ask Justin Bieber! Nicki recently helped Da Beebz nab VEVO's top video spot for SUPER funtimes Beauty and a Beat.

The bodacious beauty is such a spunky ball of beaming light, she practically outshines anyone else in her immediate vicinity… no wonder Mariah Carey was getting a bit pissed during the American Idol auditions! HA!

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Celebs Who Love Strip Clubs!
Celebs Who Follow Intense Diets And Fitness Regimens!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Perez's Pics Of The Week: Sept. 19th-26th, 2014
The 21 Most Influential Musicians Under 21!
Celebs Who Can't Keep Their Clothes On!
Email this  »

30 comments to “Nicki Minaj & Cassie Are So SeXXXy, They Don't NEED The Boys! WATCH VIDEO HERE!!!”



  1. 1

    Stick to being a homo, you have no clue what a sexy woman looks like. These 2 aint it.

  2. jenna says – reply to this


    2

    the fact that anyone would think that this song/video was a good idea to put out are idiots… neither of these girls are talented! NEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXT

  3. CASSIE THE NEW RIHANNA says – reply to this


    3

    yall are ha8ers!!!!!!!!!!!! cassie is one of the most beautiful women in the game knock it the F#CK OFF!!! AND GET IN!!!!



  4. 4

    Re: CASSIE THE NEW RIHANNA – Cassie would be much better off without that whiney-vioced blow-up doll beside her.



  5. 5

    Cassie seems to be an attractive human being, the other looks like an alien lard ass clown.



  6. 6

    ps. BEING A HATER IS NOT A DAY JOB



  7. 7

    really tho you haters STAY logged on, STAY riding nicki dick, STAY on her videos… but you hate her? i am gonna sneeze cause i am allergic to dusty possums.



  8. 8

    Cassie needs to surround herself with new people. whoever managing her music career is doing a horrible job. IMO she should stick to modelling, shes a beautiful girl & modelling seems to come natural to her.

  9. CASSIE FOR PREZ LOL says – reply to this


    9

    CASSIE THE NEW RIHANNA SHES SOOOOOOO PRETTY OUT WITH THE OLD IN WITH THE NEW SHE DANCES SHES WAY PRETTY… AND SHES SUPER MOGAL BUSINESS MAN P DIDDYS MAIN SQUEEZ MOCK MY WORDS CASSIE THE NEW RIHANNA!!!!!!!!!!!!!

  10. veronica says – reply to this


    10

    hmmm song sounds and looks like very much like lady gaga and beyonce telephone

  11. emma says – reply to this


    11

    perez if you honestly believe that thing could ever upstage the Queen of the Divas you need to seek help. Mariah is just everything and she don't need to look like a freak to try and steal a spotlight, she is the spotlight.

  12. jenna says – reply to this


    12

    Re: CASSIE FOR PREZ LOL – yes cassie is beautiful, but the girl is not talented, she is a waste of space in the music industry! she should stick to modeling~



  13. 13

    Nicki is gross and annoying.
    Cassie is gorgeous and nice to look at, but all of her songs sound the same. They are boring because she cannot sing for sh*t. True story.



  14. 14

    They used WAY too much auto tune especially on Cassie

  15. yup yup says – reply to this


    15

    Re: CASSIE THE NEW RIHANNA

    great than do modeling and get out of music.

  16. yup yup says – reply to this


    16

    Re: CASSIE FOR PREZ LOLRe: CASSIE THE NEW RIHANNA

    its sad that all you need is a pretty face today in music. she has no musical talent and it seems you are one of those fans that are so horny you like music for the sexual side only. grab a adult mag and get your frustrations out. hot people should do tv, model etc and people with actual musical talent should do music. todays music is superficial crap because of record compnaies, fame hungry performers and fans like you. rihanna sucks too, her "talent" is from the hundred 40 yr olds she hires to write her songs, autotune her and show her the dancemoves

  17. rihanna the new riri says – reply to this


    17

    how many #1 singles has cassie had? hw many hit albums? gurl has nothing on the reigning rihanna. she just the worst of the bunch.



  18. 18

    I ADORE Cassie, like really really. But this new autotune crap they have her doing is going to ruin her already sleeping career. She needs to get back to making club bangers with her normal voice, this song legit sucks…not even Nicki can save it with her rhymes.



  19. 19

    I see Cassie got herself brand new boobs instead of some voice lessons. I can't stand Nicki, but Cassie comparing to her sounds very amateur.

  20. ASIANS CAN READ MINDS! says – reply to this


    20

    ASIANS CAN ACTUALLY READ MINDS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    they can hear, and see what your visually thinking
    this is the absolute complete truth!!!!!
    .
    The reason a lot of Asians have completely expressionless faces, segregate from everybody else-only associate with Asians and don’t associate with non Asians that much, are very untalkative, and are very unfriendly in general is to avoid accidentally revealing that they can read minds by accidentally showing a facial expression or dirty look when someone thinks, or visually pictures something in their mind they don’t like, find astonishing, or funny etc because those people might see that and really wonder what that was that just happened there and see the connection, and they might accidentally say something similar to what the person was just thinking and going to say. If they all associated with non Asians a lot more then there would be a lot more people around for them to accidentally show facial expressions when those people think things they don’t like etc, so they segregate and only associate with Asians so there won’t be anyone around for them to see that and have any accidents happen in the first place.



  21. 21

    Sounds like shit. Too bad she released a good video for a shitty song. Va Va Voom and/or Whip It deserved this quality of a music video.



  22. 22

    Re: CASSIE THE NEW RIHANNA – LOL, Bitch. Cassie can't even recover from that flop tone deaf 106 & Park performance from six years ago! CTFU! She WISH she could be Rihanna, but she can't sing like Rihanna can, hell, Minaj is a better singer than Cassie and she prefers to be called a rapper!



  23. 23

    I have never seen this 'Cassie' before neither heard any of her songs. Judging by this song all I can say is that she is not a singer and I dont know why they keep throwing people like her to us for hear when they clearly have no musical vocation.
    I do find her incredibly beautiful. My first thought was 'this girl is gorgeous!'. Nicki looks like a clown next to her.
    Re: CASSIE THE NEW RIHANNA – She is beautiful but clearly not talented. She should model and not try to sing… even tho this is not even sang, its completely auto-tuned. If all her songs are like this (someone mentioned that her songs are all alike) then its just crap.
    @Im Florida : Rihanna cant sing anything. Her lives are painful to watch. She always struggles so much to throw a note. She is another of those pretty girls who cant sing, at least her studio albums do sound slightly good.
    I find Cassie way much prettier than Rihanna. Rihanna looks just like any other black chick (with beautiful eyes) but Cassie looks really exotic.



  24. 24

    There is nothing sexy at ALL about Nicki. She looks like a clown and clowns are SCAREY.



  25. 25

    Re: selinaaaa – Go take your meds, douche bag. Nobody cares what you think.
    .
    Perez, you wouldn't know female sexy if it punched you in your hideous ape face. Minaj is a talentless, auto-tuned asshole. As for Cassie … she's not a singer.



  26. 26

    Re: Pansy Hunter – you're tired ass is reaching. don't forget to add honey to the truth tea, sour ass.

  27. elyes says – reply to this


    27

    i love her very much shi is wonderful

  28. GCIII says – reply to this


    28

    Agreed, really liking this new video from Ciara too

  29. kirsy says – reply to this


    29

    I DIDN'T GET IT… LOL THIS SONG SUCKS

  30. Hank says – reply to this


    30

    Cassie is hot! Only beautiful woman can pull of that look.