Home Videos Photos

James Franco Ain't Afraid Of Talking About His Oscar Hosting Night!

| Filed under: Anne HathawayHoward SternJames FrancoOscars

james franco anne hathaway howard stern oscars hosting fail flop

There is at LEAST once a week that we're thanking the powers that be for Howard Stern!!

It seems like he's just automatically the kind of person that can get any info from someone, like James Franco for instance. He's been pretty tight-lipped about his Oscar hosting flop. Leave it to Howard to get him talkin'!

Here's what James said said:

"I'm happy to revisit this, but you're going to have to take the lead. She does not want me to talk about this, but OK."

The she in that sentence? ANNE HATHAWAY!

So Stern replies:

"She comes off like the goody-two-shoe actress…It's fun to hate her even though she is a great actress…Is that accurate?"

Daaaaaaaamn!!! Here's how Franco responded:

"Yeah, I'm not an expert on Hatha-haters but I think maybe that's what triggers it. I'm going to have to read a bunch of quotes of like, ‘Oh, James is still talking about the Oscars!' You guys are the ones that initiated it."

True true, but it was such a massive flop that we're pretty sure everyone wants to get to the bottom of it to make sure it never happens again! LOLz!

In the end though, the whole experience hasn't left James anti-Oscar, as he wouldn't mind winning one some day:

"Sure. It's great to be recognized and it's great to be recognized by your peers, but the situation you get into when you're an Oscar hopeful, it's like running for office…but there's no ticket to run on."

Who wouldn't want to win an Oscar, though? LOLz! We'd take one!!

We're glad he was actually really reserved when it came to talking about the night in question, too! Respectful!

[Image via WENN.]

Tags: , , , , , , ,

Email this  »
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Top Award Show Wardrobe Malfunctions Of The New Millennium!
Worst Dressed Celebs Of The Week!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Celebrities Wearing Rock Band & TV Show T-Shirts!
These Stars Should Switch To Bruce Jenner's Flowing Locks!

3 comments to “James Franco Ain't Afraid Of Talking About His Oscar Hosting Night!”

  1. Rose says – reply to this


    1

    Frankly Franco is a putz.

  2. Cat says – reply to this


    2

    Hmm. That didn't really explain what had happened… This was kinda pointless, wasn't it?

  3. Sole E says – reply to this


    3

    Aside from the fact that Howard and Robin kept interrupting him with questions over questions this was a great interview. I like him better than Hathaway… at least he is not as fake as she is. Franco has a friendly face to watch and smart opinions to listen to. It was Howard who wanted to talk about it (Anne not the oscars) most of the quotes were said by him not James. Maybe Miss Hathaway should tell Howard Stern how she feels about him not liking her, is she gonna put him in that "not good book" of hers where she got poor James ?