Home Videos Photos

Miley Cyrus Ain't Worried About Nothin'! Watch The Video She & French Montana Dropped Today!

| Filed under: Music MinuteMiley Cyrus

miley cyrus french montana

Prepare to witness a collaboration like you've never seen before!!!

Miley Cyrus is burying her Disney days even deeper with her new remix release with French Montana!

The two MCs hit up Facebook today to post a preview of their single Ain't Worried About Nothin' that they shot while in the studio!

Wow! This is ACTUALLY happening. Like, in real life!

The track has Miley spitting some serious NSFW lyrics! And when French takes the mic, he drops the N-word like it ain't no thing!

Yikes! That might be why Miley was quick to call out haters on Twitter today that questioned whether she knew she was white or not!

Later in the clip, Mileybird even throws out her own old school reference, singing:

"In my all-white like French Montana! Oh sh*t, there goes Hannah Montana!"

Damn! She might be all grown up but she still knows where she came from!

Ch-ch-check out the first look of Miley and French's collabo below!

Miley's not done in her quest for street cred either! Her album BANGERZ is due out later this year!

So, do YOU think Miley is pulling this off???

Tags: , , , , ,

23 comments to “Miley Cyrus Ain't Worried About Nothin'! Watch The Video She & French Montana Dropped Today!”

  1. yes says – reply to this


    1

    Omg that sounds amazing. She'd make a good rapper



  2. 2

    She's so trashy I can't stand it.

  3. namers says – reply to this


    3

    Wannabe.

  4. Tyrone says – reply to this


    4

    I love it! Miley's so sexy in her lil shorts.



  5. 5

    what the fuck….

  6. bytchface says – reply to this


    6

    I laughed so hard at this. Are people really thinking this is what "pulling it off" looks like? Its SO so so bad.

  7. Sarah says – reply to this


    7

    YUK - please quit giving her publicity!!! She is such a sad wanna be… She will never, ever have street cred, plzzzzzzzz!!!! White trash to the core. Nobody is interested, like anybody was before. GROSS

  8. Yooooo says – reply to this


    8

    Is Miley trying to be Kreayshawn?

  9. MB says – reply to this


    9

    Can somebody please remind miley that she's white. She is a white, Disney, country twanger, right to the hilt. She is as southern white hick as can be. I think the most annoying thing about Miley Cyrus is right there in that GIF. Also, she's a chick. Right there, she reminds me of this 17 year old white boy I work with.

    You're white Miley. I swear I am not even remotely racist, but Mylie, you. are. white. I have no idea how anyone takes her seriously. Not the slightest clue. She can't even back up acting the way she does, with good quality music.

  10. happygurl says – reply to this


    10

    She ain't worried about nothin' cuz she always has "Worlds Dumbest" show to fall back on!

  11. TEEEJ says – reply to this


    11

    I remember when all yall was saying the same shit about Eminem. Get off the racial thing yall don't say shit when it's a dude but now that it's a chick it's different. If she didn't have talent she wouldn't be here. Grow up. And to all yall who say nobody cares about her… lmao tell it to yourself for viewing videos about her. Ask her album sales if she's irrelevant.



  12. 12

    The fact that she's still tweeting and calling everyone b*tch in every other tweet shows she needs many many more people to remind her she is "white" and her imitation of "black" is very offensive…. And did someone just compare her to eminent!?

  13. Kittypgrl says – reply to this


    13

    Miley & Justin Beiber are both gross little stupid fuckers. No Talent



  14. 14

    So…is French Montana related to Hannah Montana?



  15. 15

    This is what you get when your education begins and ends on a small tour bus.

  16. What in the world says – reply to this


    16

    OMG, im speechless and not in a good way………

  17. Crystal says – reply to this


    17

    Re: MB – Funny thing is, someone did tweet her " Miley, you're white." And her response was " Bitch I know what color my skin is. I don't need to be told." I personally think she needs to be shoved in front of a fucking mirror…

  18. totally unimpressed says – reply to this


    18

    Would love to see Miley set up household in a real ghetto for a reality check. She might come to realize that these precious folks are nothing like her delusional attempts at copy cat. They dont surround themselves with Chanel bags, wear thousand dollar white pumps that get tossed out when slightly scuffed or take vacations to palm drenched beaches. And they dont wear diapers. She is not original or talented in the slightest and is insulting to those she imitates.

  19. JennieBean says – reply to this


    19

    Amanda AB Bynes woulda knocked her outta the water. Wait til she gets her mind right. Still wanna hear some tracks! Miley is embarrassing…

  20. sskiles says – reply to this


    20

    They wasted a somewhat good beat on a crappy song. And there she goes singing about molly again…



  21. 21

    Please go away. The both of you. French is a disgrace to the Bronx & hip hop in general with his damn whining HAAAANNN wtf is that? Is he retarded? and Miley doesn't know what to do with herself….and this is supposed to convince us that she's not a white ratchet girl? Please…

  22. A says – reply to this


    22

    lmao why does this sound reminiscent of gucci gucci by kreayshawn

  23. pepe says – reply to this


    23

    Im rooting for Lyndsay and certainly rooting for Amanda but cant seem to care if Molly Ratchet goes down. In fact, the sooner the better. Its inevitable. Nothing humble about her and there is no talent to back up her conceit. Liam will dump her when the money backing producers give the green light and her narcissistic itchy crotch wont be able to deal. She should be worried alright. She should be very worried. She gonna take her sick self down and no one will care.