Home Videos Photos
PerezHilton CocoPerez Babies Selena Gomez Girl Power Adele PerezTV

Ian Somerhalder & Nina Dobrev Are Fang-tastically SeXXXy Together! Sink Your Teeth Into Vampire Diaries' Latest Vid HERE!

| Filed under: Love LineIan SomerhalderNina DobrevGIFs

vampire diaries season five video game changer promo ian somerhalder nina dobrev

What a delicious combination of seksi and scurry!!!

Ian Somerhalder, Nina Dobrev, Paul Wesley, and all of our favorite CW suckers are finally returning — and we couldn't be happier!!!

As we creep ever closer to next month's Vampire Diaries premiere, we're getting our hands on some of network's juiciest promos and they've got our blood boiling HAWT!

Ch-ch-check out the latest VD teaser for yourself…AFTER THE JUMP!!!

Oh, lordy!

Just because he won't be playing Christian Grey doesn't mean Mr. Smolderinghottie isn't still one of the most beeeeeeeeautiful men in all the world!!! Mmm, what we wouldn't give to sink our fangs into him!

Her and Nina may have parted ways in the bedroom, but at least we get to see them together again on our TVs!

The Vampire Diaries premieres Thursday, October 3 and we think it's gonna be sweeeet!

Tags: , , , , , , , , , ,

Email this  »
Sofia Vergara & Joe Manganiello's Love Story!
American Music Awards 2015: The Best Dressed List
American Music Awards 2015: The Best Hair & Makeup
Kylie Jenner & Tyga's Short-Lived Romance
Adele's 5 Most Tear-Inducing Lyrics From 25!
Our Top Picks For People's Sexiest Man Alive!

11 comments to “Ian Somerhalder & Nina Dobrev Are Fang-tastically SeXXXy Together! Sink Your Teeth Into Vampire Diaries' Latest Vid HERE!”

  1. isha says – reply to this


    LOL…Perez ,You're hilarious..
    'parted ways in the bedroom" rofl:D, seriously!! but gotta give you this.we share a mutual ianaddiction..&thank you :) you're really nice PH:) whoever loves Ian is officially a nice person!

  2. ellen says – reply to this


    having serious Damon withdrawal, He looks more gorgeous than ever and that along with his fantastic acting is a lethal combination:-)

  3. Maria says – reply to this


    ohhh Ian! soo sexy, hot, yummy!!! Love him. Ian should really know that Romanian fans love him!

  4. stelena forever. says – reply to this


    stelena. <3

  5. Lynda says – reply to this


    Ian Somerhalder is so hot! Can't wait to see first episode of The Vampire Diaries. I'm addicted to it too,and to Ian. *lol*

  6. delena forever says – reply to this


    Re: stelena forever.
    it's actually delena forever!

  7. sahara says – reply to this


    i love ian too but S4 killed all my love for DE. hope they split on the show soon too. Elena needs to be single. Damon was a shit to her in 4×21 and 4×23. No more DE love left. end it already.

  8. cherie says – reply to this


    Re: delena forever – agree, delena forever!!

  9. nomore says – reply to this


    Re: sahara – I kinda agree, their magic faded away in the last episodes, she should get some (new blondie boy Shaun Sipos) and he should go back to being a womanizer imo

  10. ellen says – reply to this


    The last Scenes between Damon and Elena , was the most powerful Scene ever, after elena was free of the SB. Absolutely fantastic acting, especially that Speech by Damon, that was Emmy worthy. Delena belong together. There is so much Love and Passion there.

  11. Kenna says – reply to this


    You do realize the gif you used isn't even Ian and Nina right? It's Ian's character Damon with Mia Kirshner's character Isobel Flemming….