Home Videos Photos

19 comments to “Justin Bieber Changed His Instagram Name! But Beliebers Aren't Surprised By The Switcheroo!”



  1. 1

    Now I'm just sad for him. Poor Pizzle.



  2. 2

    How bout LIL BIEBZ lol

  3. Strangeasitmay says – reply to this


    3

    More like the Jizzle with all the crap thats been spewing out of him lately.



  4. 4

    my classmate's step-sister makes $82 /hr on the laptop . She has been out of a job for 10 months but last month her pay was $12896 just working on the laptop for a few hours. check this site out,,,,,,,,,,,,,,,,,, WWW.Bay95.ℂOM

  5. Amitera says – reply to this


    5

    Is this black dude fucking him in the arse?
    Bieber looks like his little bitch.

  6. bigbud says – reply to this


    6

    He always looks like he's about to start crying. Hahaha such a little bitch boy!!

  7. asiefa says – reply to this


    7

    justin bieber changed his name to 'bizzle' not because he wanted a change in his life he changed his name becuase his friends call him bizzle before you guys start making up things please no your fn facts



  8. 8

    LOL what about changing his name to lil bitch. He's clearly the little bitch of all his wanna be gangsta mates. Lil bitch loser that's Just In

  9. Ashley eilzabeth says – reply to this


    9

    ya so I just my username Instagram justin bieber changed his username so what



  10. 10

    Here is why he chose bizzle
    I have changed my name to bizzle
    cause the way things are going
    I'M SURE TO FIZZLE

  11. Googles says – reply to this


    11

    "cum bucket" fits him better

  12. Victor says – reply to this


    12

    Lil Drizzle?

  13. Victor says – reply to this


    13

    Re: Googles

    Nah I like Lil Drizzle better.

  14. Lexi says – reply to this


    14

    Wow he's cuite but really

  15. Lexi says – reply to this


    15

    Wow he's cuite but really
    Re: Strangeasitmay – lol

  16. lil_juliee_ says – reply to this


    16

    Daamn Who Cares if He Changed His Instagram NAME? Sheeesh You All Gotta Calm Down Over Username Changing xD #forreals

  17. @v@ says – reply to this


    17

    Fizzle.

  18. Biz says – reply to this


    18

    Check this out! AMAZING video:

  19. jewel64 says – reply to this


    19

    There once was a brat named Bizzle;
    Whose career was starting to fizzle;
    People signed a petition for his extradition;
    I pray that he soon disapizzles.