Home Videos Photos

Are Beyonce & Jay Z Hitting The Big Screen??! You're Gonna Flip Over This Epic Movie Possibility!

| Filed under: Film FlickersBeyonceJay ZGIFs

beyonce jay z run movie

We wouldn't mind this one bit!

Beyoncé and Jay Z fans are rallying together to petition for a full-length version of their action-packed Run video!

How EPIC would that be??!

The petition reads:

"millions of fans across the world became devestated after seeing 'coming never' at the end of the exciting and action packed 'Run' trailer."

We don't blame them, but it is very doubtful that such a star-studded cast could arrange their schedules to film a feature together.

Then again, if Bey and Jay want to do it, we're sure they could make it happen!

Who would dare not bow down to the king and queen of the music game??!

Tags: , , , , ,

Email this  »
The Hunger Games: Mockingjay -- Part 1's Fiery Promo Tour! All The Fierce Red Carpet Looks!
Celebrities Who've Given Lap Dances
Top 10 Funniest Moments From The First Dumb & Dumber!
This Week In Celebrity Twitpics & Instagrams!!!
Best Dressed Celebs Of The Week!
Perez's Pics Of The Week: Nov. 1st - 7th, 2014!

7 comments to “Are Beyonce & Jay Z Hitting The Big Screen??! You're Gonna Flip Over This Epic Movie Possibility!”



  1. 1

    My last p­ay ch­eck w­as $9­500 wo­rking 12 h­ours a we­ek on­l­in­e. My ne­ighbour's sister has been averaging 15k for months now and she works about 20 hours a week. I can't believe how easy it was once I tried it out.
    vi­­sit thi­­s sit­­e rig­­ht h­­ere ➨➨➨➨➨➨ WWW.DOESJOBS.COM
    vi­­sit thi­­s sit­­e rig­­ht h­­ere ➨➨➨➨➨➨ WWW.DOESJOBS.COM
    vi­­sit thi­­s sit­­e rig­­ht h­­ere ➨➨➨➨➨➨ WWW.DOESJOBS.COM
    ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦

  2. sam says – reply to this


    2

    NNNOOOOOOO!!

    get out of everyones face you two!

  3. Dominika says – reply to this


    3

    Girlfriend don't know how to act to save her life! Oh no!

  4. annainparis says – reply to this


    4

    We already had a flavour of this: beyonce smacking the secretary who sucked diicks with her husband….not very convincing. Woncé and z should keep a low profile for a bit (shit happen) before starting their tour.

  5. Mizzbooboo says – reply to this


    5

    Re: sam – NOOOO!!! Stop looking them up dumb fuck!
    Re: Dominika – oh is that why girlfriends has golden globe noms & critical acclaim? mmmm yeah suck it bitch

  6. SMiLiEE says – reply to this


    6

    I think its a mini film like 20 minutes or something. I kinda hope they do just to piss the haters off even more! haha love these two & the cast is pretty awesome might i add

  7. Lehollywood says – reply to this


    7

    Re: ****YEASTY YEEZUS*** – I'm surprised your racist ass hasn't been shot yet pig