Home Videos Photos

All tag results for ecstacy

Amy Poehler Opens Up About What It Was Like Doing Pretty Much Every Drug There Was In Her 20s!

Filed under: DrugsAmy PoehlerBookzGIFs

no title

Someone definitely made the most of her 20s!

In Amy Poehler's new memoir Yes, Please, the comedienne talks about her 20's when she fell right into L.A.'s drug scene. And yes, she tried nearly all of them!

She aptly titled a chapter Obligatory Drug Stories, where she talks about using cocaine, ecstasy, mushrooms, and her continued marijuana use!

Tags: , , , , , , , ,

Permalink / Comment Here / Email this  »

Madonna HIGHlariously Responds To Deadmau5's Drug Encouragement Accusations!!!

Filed under: MadonnaDrugsCelebrity Feuds

deadmau5 madonna drug encouragment response

LOVE IT!!!!

Leave it to Madonna to come back with a response that only a queen could craft!

After Deadmau5 went on a huge rant against her Madgesty's supposed encouragement of drug use –specifically "Molly" or MDMA/ecstacy– the pop icon gave him something to swallow in return!

After he tweeted:

You're a role model to 100's of millions. You have a powerful voice,EDM could use your positive influence, not "molly" talk.

(This refers to her asking an audience, "How many people in this crowd have seen Molly?")

She responded with the HIGHlarious photo U see above!!! LOL!!!!

Deadmau5, seemingly only halfway buying it, replied:

sure. regardless, just be a little more aware of what you *should* represent at EDM events, and ill watch my mouth.

Ha! So what have we learned here, perezcious readers??

NEVER ASS-UME when it comes to the Queen of Pop!!! NEVER!!!

[Image courtesy of Madonna's Twitter.]

Tags: , , , , , , , , ,

Permalink / 80 comments / Email this  »

Anti-Drug Group Isn't Exactly Ecstatic Over Madonna's New Album Name!

Filed under: MadonnaDrugsMusic Minute

madonna mdna controversy

Pshh, well WE'RE still ecstatic over her Madonna's new album name — M.D.N.A. !!!

Since it's so similar to MDMA, the core of clubber drug ecstacy, an anti-drug group is raisin' all sorts of hell over it.

They don't think it's nice to play around with illegal drugs!!

Cannabis Skunk Sense calls it an "ill-advised decision."

LOL, well

Tags: , , , , ,

Permalink / 13 comments / Email this  »

Ne-Yo Criticizes T.I., Then Takes It Back!!

Filed under: NeYoT.I.Twitter

neytiwenn.jpg

He just loves opening up his mouth!

Yesterday, Ne-Yo criticized T.I.'s recent drug arrest - where Ecstasy pills were found in the car of his and his wife Tameka Cottle's car - by telling the press, "I just feel that he makes a lot of poor decisions when it comes to the people that he surrounds himself with. Nine times out of 10 when [T.I.] gets in trouble, it's not him, it's the people that he's with."

Ouch!

Well, now the singer is backtracking what he said and has posted some new words of wisdom on his Twitter:

Ok folks. I ain't even see what they're claiming I said, but in the everybody's so mad, I'm sure they misquoted me……

…So from the horses mouth, HERE'S what I said about the T.I. situation.I said that T.I. is one of the smartest people in the game, but…

….Sometimes the people surrounding you, get you in more trouble than you yourself do. I ain't down talk nobody, I spoke my opinion…

…because I was asked it. Half of y'all speak your opinion whether somebody asks you or not! I got no beef wit T.I. or his team….

…That ain't my shit to beef with people over nothing. If T.I. or any of his people wanna sit down like men and discuss it, I'm down….

…Much luv to the people that support T.I. Shit I'M A SUPPORTER of T.I., so I understand your anger……

…But from now on, if you wanna know if I said something, the internet ain't the proper source. Hit me up on here and ask before you assume

I got nothin' to hide, and you already see that I'll answer whatever. No drama or beef on my end. Nuff said.

Nice save, Ne-Yo!

P.S. CLICK HERE to "follow" Perez on Twitter!

And CLICK HERE to "like" us on Facebook!

[Image via WENN.]

Tags: , , , , ,

Permalink / 12 comments / Email this  »