Home Videos Photos

CUTENESS OVERLOAD! Sloth Cuddles Kitty!!

| Filed under: Cuteness!CatSloth

OMG! Omg omg omg!!!

This just might be the cutest dang thing we've ever seen EVER!!

It's a cat (cute) and a sloth (super cute) being best friends!

The sloth literally slowly cuddles his kitty buddy, and the cat just sits there loving it.

He's so gentle with his giant claws never scratching his feline friend.

We wanna snuggle a sloth now!

Check out the video (above) to fill your cuteness tanks to the brim!!

Tags: , , , , , , , ,

The Most Spoiled Celebrity Pets!
Prince George's 12 Best Memes In Honor Of His First Birthday!
Celebrity Pet Or Baby Name? Guess Which Famous Critters And Cuties These Names Belong To!
Taylor Swifts Famous BFFs Through The Years!
It's 2014 And Pets Are Still Twerkin' It! 14 GIFs To Twerk Into The New Year!
2013's Most Famous Internet Pets!
Email this  »

13 comments to “CUTENESS OVERLOAD! Sloth Cuddles Kitty!!”



  1. 1

    Ummm, Cuteness OVERLOAD!!



  2. 2

    What they fail to posts is that the sloth actually goes on to kill this cat 3 minates after the video is finished. Google it.

  3. Charmed4 says – reply to this


    3

    This is NOT cuteness overload, that cat is terrified and playing dead. The owners need to have that cat taken away from them. I know you love animals, so please reconsider title to , Sloth trying to kill cat slowly…ugh. Shame on those owners.

  4. Kim says – reply to this


    4

    I fail to see the cuteness in this video, the whole time
    I watch I feared the sloth would jam it's claws into the
    cat neck. I guess some people have a sick way of defining
    cuteness.



  5. 5

    how come the sloth is not in the wild? its cute the cat is cute but arnt sloths meant to be non domesticated animals



  6. 6

    I never saw a sloth interract with anything. It looks human like as he comforts the cat. He looks like he's petting it. A sloth will hiss when it's angry and eats mostly bugs and leaves. I don't get the impression that he wants to hurt it and the cat looks very relaxed as well. A cat will hiss at you, scratch or run away if it feel threatened. This cat ia very chill and enjoying being hugged and loved on.

  7. Mrs. Momoa says – reply to this


    7

    UGH! Looks sexual to me…Run kitty…



  8. 8

    I'm sorry but I think that a pedo sloth. EEK

  9. Prin The Sloth says – reply to this


    9

    I love cats and our home we have lot of cats. They are my brothers.
    Peace, bro



  10. 10

    Re: Mrs. Momoa – hahahahahaaaa sloth foreplay. I agree run kitty … run fast.

  11. teeter totter says – reply to this


    11

    Re: perez posse SUPERFAN 777 – Well, sometimes they get separated from their family. There is a terrific place in Costa Rica, over on the Caribbean coast called the Sloth Sanctuary. There are other places you can see them as well. Lots of wildlife places in that country, just among others.



  12. 12

    Yeah that cat look irritated



  13. 13

    Re: pollopicu – …You're joking, right? -_-

    I was terrified for this cats life. The cat was almost choked/poked to death. This is not cute. Scary!