Home Videos Photos Shop
PerezHilton CocoPerez Teen Mom Kim K. Miley Taylor Swift PerezTV

Holy Hell! A Pole-Dancing Doll???

| Filed under: Wacky, Tacky & True

polldancingdoll83109slw.jpg

Miley Cyrus: what have you started?!?!

We have found something even more horrifying than the breast feeding baby-doll.

A Pole-Dancing Doll!!!

The plaything comes with a doll and attachable pole and the box insists the product is "Interesting", can go "up and down" as well as "round and round". It even plays music! (Because what is a stripper without a tune to dance to?!)

Though the doll in the picture is fully clothed, we're sure it won't stay that way for long. Like the box also says, every stripper needs "style."

And by the way, dollar bills, mini beer bottles, and application for computer school is sold separately.

If your kids ask for this doll this holiday season, we recommend reform school IMMEDIATELY!

What is the world coming to?!?

What do U think of this doll?

Weirdest, Wackiest, Most WTF Romance Novels!
6 RIDICULOUS Sean Spicer Moments!
Celebs Who Think The Earth Is Flat
Craziest Conspiracy Theories Of 2016!
These Celebrities Landed On Santa's 2016 NAUGHTY List!
12 Days Of Perezmas -- 8 Awful Things Celebs Said On Social Media!

218 comments to “Holy Hell! A Pole-Dancing Doll???”

More comments: [1] 2 3 »



  1. 1

    lol



  2. 2

    That would be a maypole dancing doll you moron!



  3. 3

    what's next striping in vegas and a cameo on myporndrive.com



  4. 4

    First.



  5. 5

    WTF where they thinking
    first of all the person who came up with the idea should be investigated by the popo.. probaby some pedo. second of all. WTF WHERE THEY THINKING> ?!



  6. 6

    HAHAHAHHAHAHHAH WHAAAAT THE FUCK.

    ahhhh hahaha



  7. 7

    Morals are relative. You think strippers aren't wholesome. Some people don't think you're wholesome, because you're gay. Humans and their egos.



  8. 8

    what is the world comming to now a days… y is the world trying to make children grow up so fast y cant they stay innocent??? i can c kinda how this doll can be innocent but there is no way i would ever EVER let my kids have one… what ever happened to wanting to just have a tea party wit your barbies and cabbage patch dolls!?!?!?



  9. 9

    Too bad other sites have said this is fake



  10. 10

    This is completely insane!!! I'm speechless!!!!!!



  11. 11

    Oh MAN.
    Usually I have TONS of words, but now I have nothin.'
    I may have to stop visiting this website, before I sign myself into the psych ward for "rage issues."
    Western Society is truly in the toilet.



  12. 12

    It's a job and it's legal. There are worse things to be…like…a gossip blogger, for instance.



  13. 13

    GET MILEY CYRUS OUT OF DISNEY NOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!



  14. 14

    Okay, so what is worse?
    *
    A pole-dancing doll…or…a gossip blogging doll?
    *
    Right, I thought so.



  15. 15

    vaat zee fawk?!



  16. 16

    LOL SKANKERS

  17. Solly says – reply to this


    17

    WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



  18. 18

    OMG HAHAHAHA



  19. 19

    please tell me that is not real…



  20. 20

    holy shit!! wat is wrong with people seriously?!? bad enough there are pole dancers in the world but now dis????? next thing u noe there will be stipper poles out on the streets so people can dance on them!!!



  21. 21

    harmless. not meant for kids



  22. 22

    why do you have to get miley into anything that is potrayed as bad?
    and whenever you say something nice about her why do you have to add in that little insult because you can never be just nice.

    i find it really annoying and a little sad that you would pick on her. She never says anything insulting towards you so I don't see the problem of you picking on her.
    And she wasnt pole pole dancing she was on a moving cart and had to hold onto the pole, and she shouldnt just stand there singing in a fun party song so she did one dip which was her just getitng into it and you would do youself im sure.
    So leave her alone.



  23. 23

    lol…really doesnt surprise me



  24. 24

    what the hell



  25. 25

    I don't know what I find more disturbing: This doll or the fact that you actually put a "breastfeeding" doll on the same level as this one!

    Dolls are meant to be little girls' babies so I can see the relation between a doll and breastfeeding. Afterall, breastfeeding IS the most natural form of feeding a baby!

    Now, POLE DANCING? Wow!



  26. 26

    Epic win!



  27. 27

    WHAT THE ACTUAL FUCK.

    I hate this country.



  28. 28

    OMFG!!! this is wrong in sooo many levels…



  29. 29

    hahaha wtf
    totally inappropriate



  30. 30

    ARE YOU FUCKING KIDDING ME!?!?



  31. 31

    ohhhh goodness gracious… that's INSANE



  32. 32

    BUH ITS SO 3 DAYS AHO PEREZ..



  33. 33

    Re: carissaleighj – i would agree with u, but the doll looks like a 8 yo girl…. that's just not right



  34. 34

    I have NOTHING against strippers (they're people too you know), but I don't think that's an appropriate toy for children.



  35. 35

    just disgusting



  36. 36

    This was obviously misconstrued. Either this picture is fake, or it is simply what the description states: a poll-dancing doll. Big deal. Pole-dancing immediately triggers dirty dancing and slutty whores in our mind. Ever think that it could just be a from of exercise?



  37. 37

    Doll is scary. Ha. Girl that freaked about Miley, chill. Perez loves Miley. They're cool. He just makes fun of everyone. He even makes fun of himself. Let it go. It's not that serious. Just enjoy and giggle. Perezzy poo is amazing. :)



  38. 38

    that's fucking stupid. Miley's not to blame, lame ass.



  39. 39

    Lol…wow. That is soo wrong…



  40. 40

    haha.



  41. 41

    this is insane. Where are they thinking? I hope this isn't real. Who would buy this anyway???



  42. 42

    Hahahaha BUY IT BUY IT !



  43. 43

    i swear i read that this is fake.



  44. 44

    So ridiculous.



  45. 45

    actually i am a twenty one year ol girl and when i was a kid me and my friends and sis always made our dolls do naughty things and friends i have now have told me they did the same thing. people forget alot that when ur young u are curious this is hillarious maybe not the best thing to market to kids i dunno but i have an amazin memory and my toys werent marketed to be strippers but i know my friends and i after seeing barb wire made barbie strip for ken anyways. this is pretty funny but yea ive had stripper friends and they r good people nothin wrong with it and im not someone who grew up in a crazed enviroment my parents were decent people i jus find the doll funny but i could see people making too big a deal out of it haha



  46. 46

    Thats wrong! They are starting them out young now thats for sure!



  47. 47

    oooh man hahaha



  48. 48

    thats totally fucked up



  49. 49

    I cannot believe this. WTF?! ok, lets teach our kids to be strippers! NOT



  50. 50

    Any parent who buys this for their little girl is setting her up for a great big fall, probably into the waiting arms of a pedophile. If I believed in god, I'd ask for help right now!



  51. 51

    i just LOLed.



  52. 52

    omg, who sells this stuff? well more like who bus it to their kids??? seriously?



  53. 53

    there are no words. that makes me feel so disgusted. our world has literally gone to hell.



  54. 54

    Abit wrong to put the blame on miley dont ya think!!!!!



  55. 55

    Obviously it was made overseas and something was lost in the translation. Hardly speaks to the state of the U.S. If anything we are a puritan, hypocratic society, not an oversexed one. Geez!



  56. 56

    oh wow



  57. 57

    Holly molly!!!!!! Thats sick. I hate Miley



  58. 58

    well, assuming it's a legitimate item, i can only say that i wouldn't buy this doll for my kids… i am not against something like this being made or marketed - after all, that's what freedom is all about… the moment you start trying to legislate right and wrong, you start stripping yourself of your own freedoms (no pun intended)… that being said… whoever purchases this for their children, i can only say "thank you." while you teach your kids to be worthless, trashy whores, my daughters will have less competition in more respectable and lucrative pursuits :)



  59. 59

    haha that shit is hella funny……..but not right.



  60. 60

    I want one!



  61. 61

    wow thats weird.

    looks out for your kids wanting to buy a pole. be like the girls next odrr or something.



  62. 62

    that's so fucked up :/



  63. 63

    They've really gone too far this time! This is crazy!!!!



  64. 64

    tis is totally fucked up



  65. 65

    THIS IS WHY I LOVE THIS WEBSITE



  66. 66

    wow, wtf
    seriously?



  67. 67

    Hey - Miley! Could you take a break from pole dancing, butt out that cigarette, and get over here and slap the smirk off this fat bloggers face? Polo Molina didn't do a good enough job.



  68. 68

    I'm not shocked…next we'll have a crack snorting doll…



  69. 69

    thats the ugliest stripper ive ever seen



  70. 70

    Well if Miley is dancing 0n a stripper p0le girl what d0es that sayt0 children wh0 l00k up t0 her?They think that it is 0k because miley d0es it s0 what is that saying 0n teenage ic0ns….I really h0pe that this t0y is fake….I want t0 believe it…..



  71. 71

    seriously that is bad



  72. 72

    i was truly saddened by this.



  73. 73

    this is terrible! kids are learning things and doing things wayyy too young these days and i blame most of it on the media and toys like this!!



  74. 74

    Whaaaaaaaat the hell?! btw, I agree that Miley started this all.



  75. 75

    Re: Myzaree – strippers are whores,this doll is a disgrace.



  76. 76

    Re: bubbly bubbles
    I think your spelling and grammar is way worse than the fact there are pole dancers in the world.



  77. 77

    a. wtf. b. funny shit. c. that doll is creepy as hell.



  78. 78

    the poll dancing doll first, than the party meth doll and finally the rehab doll what a great new collection!



  79. 79

    omg…. i want one so damn bad :D



  80. 80

    Good lord anything for a buck! I hope this is not for children. This is sick!

  81. Lucas says – reply to this


    81

    quote: We were unable to confirm the actual existence of this product. Google searches turn up nothing more than references to the Gizmodo item. So perhaps there is some hope for the planet.

    Then again, maybe not.

    I think it's a hoax myself.



  82. 82

    what is the world coming to is right… this is sad. this is what our young girls are going to be learning about and exposed to from age 3



  83. 83

    I want to believe that this is a joke. Not a funny one, I might add. It is a horrible thing that dull people struggle so much to be funny. Not everyone has a sense of humor and it´s not a bad thing. The idea of the doll is quite dumb.



  84. 84

    who would approve of such a stupid idea? though there are stippers who are good people, they do have a stereotype of being anti-feminists and drug addicts. this isn't exactly the type of thing kids see should see as role models



  85. 85

    Nice catching up with three day old news Perez

    And what the fuck do you mean, "what is the world coming to" and what's with you people who act shocked.

    This is the America you've always wanted. You didn't think unchecked sexual liberalism came for free, did you? Enjoy the fruits of your labors.. wait until "abortion annies" are sold in department stores. This is YOUR culture you poor, dumb Americans! And the world is laughing at you all.

    This is your hope and change when nothing of worth in your culture is left! hahahahaha



  86. 86

    Heeeey, that's not inappropriate at all! *sarcasm*



  87. 87

    hmm…I like it. I think I'll buy this for my niece just to piss off my sis.



  88. 88

    Really? I mean Really? WTF?! Ok I have kids so I really hope this is fake.. Other wise I will raise hell!!!! But then again I am a parent in control of what happens, seen and payed in my house. So there s no way that doll n her pole would make it in my house. What kind of parent would even think is remotely cute?



  89. 89

    our society has came to this because of idiotic teen sensations like miley.. and now doll company's thinks this is "cute" im only 19 but i think this is bullshit.



  90. 90

    that's tragic



  91. 91

    I can't believe it…
    Is this seriously what toy manufacturers are resorting to…taking a false view of women…something that little girls should NOT be exposed to…and making it cute and candy-coated to be "kid approved"
    THATS EFFING SICK…



  92. 92

    miley=slut



  93. 93

    Re: salient
    Amen!
    Pole dancing dollies, "rape fantasy" porn, deluded greedy fucks who gobble up money from the poor with one hand, and then thank Jesus for their Academy Award with the other.
    "America" (and by the way dumb asses, it's NORTH America, and it's a CONTINENT) … is swimming in its own filth.
    I for one, can't decide if I want to laugh my ass off at the mess you've made, or cry rivers for the rest of the planet who now DESPISE YOU. And quite frankly, rightfully so.



  94. 94

    Jesus Christ.



  95. 95

    Will make a great collectible, no?



  96. 96

    Re: Molly Wobbles – I'm sorry…I totally disagree with you…
    Miley Cyrus is the worst role model for young girls…She portrays herself in a way that NO 16 year old should…she dresses like a skank, she sends dirty pictures to her boyfriends…if anything she's promoting dirtiness rather than being youthful and innocent like she SHOULD be at her age…
    She needs to take a good hard look at herself in the mirror and see if the way she's portraying herself is really what she wants her little girl fans to see…if it were me…I would be saying no…
    If I had a little daughter mark my words…she would NOT be listening to Miley Cyrus music that's for dang sure



  97. 97

    That is not a may pole.. it has a stage and disco ball..



  98. 98

    is that the same pole that miley used to perform her song PArty in the USA at the teen choice awards '09 LMAO



  99. 99

    america you are crazy…



  100. 100

    This is so inappropriate! I think this toy should get banned. What is it teaching young girls?

More comments: [1] 2 3 »