Home Videos Photos

Is Justin Bieber Back With His Ex?

| Filed under: Love LineJustin Bieber

bieber.jpg

Sounds like they had quite a reunion in the Bahamas!

Justin Bieber's ex-girlfriend Caitlin Beadles (who splits from the Biebs when his career took off) was Tweeting about her getaway in the Bahamas with the teen singer, even though their trip was supposed to be kept a secret.

She Tweeted, "What happens in the Bahamas stays in the Bahamas" about a week after their trip and just five days ago she added, "I hate when you have to leave. It's like half of me is gone. I miss you already!"

Hear that?

It's the sound of little tween hearts breaking all over the world!

Tags: , , , , ,

Michelle Rodriguez's Bad Girl Past! Arrests, Fights And Why She's A Bad Influence On Zac Efron!
Celebrities Who Won't Quit Partying!
This Week In Celebrity Twitpics And Instagrams!
Jessica Simpson and Eric Johnson: Through The Years
Justin Bieber Wearing Hats!
Stars Who Prove They’re Ridiculously Rich With Lavish Instagram Pics!

74 comments to “Is Justin Bieber Back With His Ex?”



  1. 1

    Something is really strange about referring to a 15 year old as back with his ex. Give me a fuckin break. Your like a high school girl fatboy, grow the fuck up.



  2. 2

    she looks crossed eyed and he has a Canadian Beaver wig on top of his head. lmao



  3. 3

    does anyone REALLY care



  4. 4

    You can just see Justin Bieber going down hill in front of your eyes.



  5. 5

    Awww, justin, it's great to be with someone who loved you before all the frenzy:)



  6. 6

    NOOO LOL SHE IS A SLUT



  7. 7

    Uh, why would Jbiebz need a vacation to the Bahamas? 12 years olds shouldn't be canoodling with "ex-girlfriends", they should be focusing on their 6th grade math homework.



  8. 8

    Re: hoochpit – ROTFLMAO…I just spit coffee on my screen…that was good!!!



  9. 9

    Bet yours is braking as well Perez????



  10. 10

    uu u are sick perez for posting things like that with kids… gross…. uhhh ur site is starting to really worry me….



  11. 11

    Bet you're crying your pedo eyes out right now, and right after downloading his single from iTunes too. How could he break your pansy heart like that? Better start a campaign against her to show how upset you are.



  12. 12

    Lol, well teenagers are bound to date. Unfortunately most teenage relationships don't last too far into the 20's, so I guess the bieber fans can just wait til then.



  13. 13

    Perez: why did you add an "S" to "splits"?



  14. 14

    Who gives a rat ass?



  15. 15

    ew… i feel like a pedophile talking about little kids and their relationships..that are so juvenille. this is so lame.



  16. 16

    Ahhhh, young lesbian love, how sweet :)



  17. 17

    and around the world…millions of women are plotting this girls death



  18. 18

    Uh oh, looks like someone lost their virginity…quite possibly awhile ago.



  19. 19

    Who the fuck cares about some teeny boppers love life!



  20. 20

    relationships at 16 are usually pointless. So don't worry little teeny boppers! They'll break up again. they look 13… haha. Urgh relationships at that age are so stupid lol



  21. 21

    WHICH ONE IS THE CHICK???????

  22. d.f. says – reply to this


    22

    who cares about a 15 year old boy? oh yeah, you do cause you probably want to do him you pervert.



  23. 23

    Re: xoxo_anonymous – Women? Don't think so. Unless they are pedophiles. What is with you? You must be fucking 12 to like this little piece of shit. His new single is titled "I like my Bike".



  24. 24

    the new singles flip-side is "I think I found my first Pube".



  25. 25

    Lol @ her eyes =X

  26. d.f. says – reply to this


    26

    perez you flaming queer. your showing your desires by referring to a 15 yr. old boys so called love life. some day you will get caught perform a disgusting act with a minor and you'll go your nirvana. JAIL..



  27. 27

    Fame whore in the making "what happens in bahamas stays in bahamas" trying to make it sound like if they got down and dirty.



  28. 28

    Are the milk and cookies tastier in the Bahamas?



  29. 29

    is this kid still going to school? if not "she" needs to dust off "her" textbooks and do some damn homework to save "her" shrinking lil brain…u may not need college but damn the literacy in canada is 99% do u wanna be the fucking 1%??
    ps: this photo grosses me out, "she" and another girl looking intimate just makes me vomit my damn breakfast yesterday…



  30. 30

    lol he's gunna drop her ugly butt in 2 seconds. you know she's insecure and bugs him. hahah



  31. 31

    WHO.FUCKING.CARES.



  32. 32

    He tweeted yesterday he is 'SINGLE ready to MINGLE'
    so shush.
    No one cares about the little douche bag.



  33. 33

    Re: you want this – they probably did get down and get nasty…



  34. 34

    lol aren't they a little young to be taking their own get away trip to the bahamas? There must've been some kind of adult supervision.



  35. 35

    Poor bitch probably gets a gazillion death threats a day from JBeebs psycho fans…



  36. 36

    thats his step sister…



  37. 37

    This girl needs to hire a bodyguard or Bieber fanatics will try and fatally wound her.

    … I wish I was kidding =\



  38. 38

    Oh, and I think she's too cute for him =P.

    Sue me Biebtards.



  39. 39

    they look like two lesbians



  40. 40

    They look like sisters.



  41. 41

    Aw.



  42. 42


  43. 43

    Oh, I thought she's his sister..and probably they're the same age. LOL at Bieber who never seems to grow older than 12.



  44. 44

    Re: jsqtsa
    Literacy in Canada (and the States for that matter) is more in the order of 60 %. Check your facts.



  45. 45

    I am heart broken.



  46. 46

    Does she have pics to prove it? Ahaha, I doubt it. I hate people that lie for attention!!



  47. 47

    Perez you peadophile… im sure yoiur heart was one of the hearts breaking too
    she looks too big for him anyway
    compared to other 'teen stars' this Bieber kid seems like white trash, for one his parents just scream white trash and so does the comment - 'what happens in the Bahamas stays in the Bahamas'
    ew…

  48. Dusss says – reply to this


    48

    It makes me a bit uncomfortable when we talk about the 'ex' from a.. how old is he.. 12yearold.



  49. 49

    is it just me or is that girl a little cross-eyed?



  50. 50

    that's funny. who wants that girl (justin)???



  51. 51

    i'll bet just "in the tip ' bieber had a grand old time in the bahamas.



  52. 52

    SO HES PRETENDING TO BE SINGLE SO ALL THE LITTLE TEENY BOOPERS LOVE HIM. SAD FOR THE CHICK



  53. 53

    who cares hes lame and shes ugly



  54. 54

    Which one is Bieber?



  55. 55

    shes stupid



  56. 56

    LOL they had sex there didnt they?



  57. 57

    Poor kid, she's probably the only girl he can actually trust, since every 15-year-old girl (and many boys, too) on the planet wants him.
    If a joke about Kim Kardashian got her death threats, this girl is going to get beat up!



  58. 58

    Ugh his hair looks like a helmet!



  59. 59

    Is she the male in the relationship then..

  60. JCPR says – reply to this


    60

    I don't give a fuck if justin gets hit by a car or whatever!



  61. 61

    It's a teenage relationship. Do you really expect them to last
    forever?



  62. 62

    Re: Jazz-hands Chaz – ok well one….im not a bieber fan at all. second - you'd be surprised how many older women love bieber…there worse then the twilight moms.



  63. 63

    ahahah all you people just shut up,
    if you don't care why bother posting?
    perez is gossip queen obviously he's
    going to post about gossip.
    he's not 12. he's 16. and you
    can all stop being hypocrites because when
    you were 16 you probably dated.
    but because you clearly have no lives
    you probably were all loners with no friends.
    get over yourselves. he has a career clearly,
    and he's backed up by tons of hollywood celebrities
    oh and his mentor is usher.
    GET A LIFE, and stop worrying about his people.
    don't be jealous because he has more then you ever will.



  64. 64

    15 year olds need to go on rompy vacations in the bahamas with their bf/gf? ok now



  65. 65

    why? we all know biebs is gay.



  66. 66

    JUST STARTING LIFE



  67. 67

    Awww they look cute together.



  68. 68

    Aww, poor girl.



  69. 69

    Perez the trip wasn't a secret cause he was going there to perform a concert and rehearse for a tour, not for a vacation. And we all knew that Caitlyn was going there too cause she tweeted about going there before the trip. So none of it was a secret. And Justin tweeted that he's single and ready to mingle.



  70. 70

    this is stupid..
    whats the point of coming on perezs site if your gonna talk ahut about him? just cause he posted on a SIXTEEEN year old boy, doesnt make him a pedo. justin bieber is popular right now, and if he posts about him, his fans are gonna come and read it, giving him more views.
    also, justin is 16, not 12. just because you call him 12 doesnt make you seem cool, like if your gonna say something bad, come up with something original.
    and hes 16, hes going to date. most 16 year olds do. im pretty sure you had a boyfriend/girlfriend when you were that age so why is it different for him?
    and if your gonna click on a post, make a comment about the POST. not the people, what its about.
    so grow up and get a life.



  71. 71

    EX?!!!!
    Isn't he like 12?!!



  72. 72

    what a kiss and tell



  73. 73

    HOT!



  74. 74

    EW that girls a PEDOPOPHILEE shes lke 16? and hes lke 5 ewwww >:P sick people these days